• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Nedtill kommer det att vara IKEAs vita köksskåp. Vår inredningstjej verkar vara rätt galen i dem för hon använder dem även till skåp i vardagsrum etc. Men det blir bra med vitt eftersom tvättmaskeinen som är vit står bredvid. Sen kommer nog bänken att gå i ek (som går över skåpet och tvättmaskinen) och det stora badrumskåpet blir i sådana fall också i ek.

• Page

Aaaah, garderober!!!! Vi har bara två...suck. Klädkammaren har vi byggt om till kontor.

Hoppas att ni får måla i det heliga rummet snart!!!

• Lapinette

Page - har listat ut att de är bögar men attans vad lång tid det tog. Trodde först det var far och son som vi såg hela tiden. Sonen sitter alltid framför datorn, i kalsonger så klart! Kom så småningom på att vi aldrig såg någon mamma och när de började renover så såg jag för första gången båda samtidigt och de är jämngamla.

• Page

Öppna skåp alltså? Bara skalet? Eller ska ni ha en dörr också? IKEA har väl flera vita luckor annars?

• Page

Var tacksam för att de har i varje fall kalsonger på sig! Fast hade de varit nakna hade jag inte kunnat låta bli att stirra. Hur oartigt och äckligt det än hade varit!

• Lapinette

Om det kommer en liten familjemedlem så kan det hända att vi också gör om vår klädkammare till kontor. Vi har ju ändå garderoberna kvar. Ska kanske tillägga att vi har "egna" garderober i sovrummet också. Mitt krav när vi kollade på hus/lägenhet var just garderob och trädgård/balkong.

• Page

Brukar du någonsin fundera på vad kalsongkillarna har hittat på för historier om er?

• Lapinette

Page som du märker kan inte jag låta bli att titta heller men vad fn springer man omkring hemma i kalsonger med sånt där byggstrålkastarljus på så bjuder man ju på det.

Det ska vara vita skåpslucka på skåpet under handfatet. Kommer inte kunna pula in så mycket prylar där men kanske en smutskorg och tvättmedel. Vi hade så i Frankrike och jag tyckte mycket om den långa bänken med handfat. Då kan maken stå och raka sig och jag kan stå bredvid och dutta lite smink. Stor yta att ställa alla prylar på.

• Page

Så lyxigt med så många garderober!! Har du sparat alla danskläder så du är i behov av förvaring?

• Lapinette

Nej, faktiskt inte men de har nog också (om de vill) sett en hel del då jag ger blanka fn i att klä på mig när jag går från duschen ut till mina garderober. Min man blir tokig!

Svar på tråden När märker man av det?