• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Hmm, för den som inte orkar läsa om hjälmar, cancer, renovering och kalsongkillar- skippa sidorna 298-307.

Trevlig helg!

Håller tummarna för dig BS!

• sweetstreet

Hahahahahaaaa!!! :D :D :D :D

Page, bra att du skrev vilka sidor man ska skrolla förbi om man itne är intresserad av OT. ;) Eller iallafall inte av just de OT-ämnena!!! :D

• sweetstreet

Lappis!
    kan hålla med om att känslan med vinden i håret försvinner när man trycker dit en hjälm...

Fast jag måste ändå vidhålla att jag känner mig rätt sportig när jag har hjälmen på skallen och kör min cykel i racerfart i Stockholm!!! :D
    Shorts, linne sneakers och hjälm! Wiiiiihooooo - here I come!!!! :)

Hm, det är något jag verkligen saknar här. För här skulle jag aldrig våga cykla, inte ens med 15 hjälmar på skallen.... :?

• sweetstreet

Det som är bra med Stockholm tycker jag är att det finns så många cykelbanor ändå. Så man kan verkligen cykla hyfsat säkert och isolerat från den mesta trafiken på många platser i stan. Me like! :)

Det jag har svårare för är hur annars normala personer blir som förbytta i trafiken! :o Plötsligt har man inget tålamod alls, tutar muttrar, skriker och viftar eller ger fingret åt varandra. Egentligen jättekonstigt tycker jag. Varför är det så????

• BrudSommar2006

God morgon, oj vad det har skrivits här, det tog en himla tid att läsa ikapp!

Lapinette, trots att det verkar jobbigt med slöa hantverkare och så badrumsmannen som inte ens kunnat ge ett datum så är jag avundsjuk på hur fint det låter. För oss blev det aldrig av att vi målade om så som vi hade tänkt, när vi väl hade flyttat in alla prylar så kändes det, och känns fortfarande, som ett alldeles för stort projekt att flytta ut allt ur ett rum igen. Nu har vi ju tappat intresset också eftersom vi vill flytta. Som tur är så är det inte jättehemskt någonstans, då hade vi ju så klart fått ta tag i det. Jag har i alla fall lärt mig att man ska försöka göra så mycket som möjligt innan man flyttar in för sedan blir det ingenting av det.

Page, hoppas att klänningen blir som du vill ha den efter de senaste ändringarna då. Själv har jag faktiskt aldrig fått något uppsytt.

Annars så sitter jag här fortfarande, inget nytt på den fronten!

• Storasystern

Hej på er!

Shit vad mycket ni hhann prata igår eftermiddag-kväll. Jag hinner inte läsa ikapp nu, ska förbereda mig för att gå på bröllop.

Ville bara säga att NUPP-testet gick bra. Nils-Berit mår fint och verkar inte vara i riskzonen för Downs. Skönt!
    Men overkligt att det finns en liten krabat på insidan. Jag har nog inte riktigt insett vad det är som händer... Men vi har idolbilder att titta på för att påminna om verkligheten! ;) :)

• Lapinette

Frukost på balkongen men attans vad det blåser kallt! Hoppas nordanvindarna försvinner tills imorgon för då blir det Stendörren. Vaknade nämligen upp tidigt imorse av ett sms på makens mobil. Det var inredningskillen som vill komma imorgon och sätta upp taket. Så imorgon rymmer vi härifrån. Njuter idag av att inte ha en aning om vad vi ska göra men vi ska nog snart bege oss ut till fots, med bil eller på cykel beroende vad vi nu hittar på som projekt.

Sweet - tycker trafiken här i Stockholm är så lugn mot den på Rivieran och för att inte tala om Palermo. Det sägs att Palermo kommer efter Bangkok och Neapel i trafiktäthet och ljud. Det stämmer säkert. Men också en anledning till att cruisa omkring på motorcykel istället för att sitta frustrerad i bil.

BS - inga känningar än? När var det de kommer att "sätta igång" dig?

Syrran - härligt med positivt NUPP-test. Härlig dag för bröllop!

• sweetstreet

GRATTIS Syrran!!!! :)
    Måste kännas jätteskönt att det gick bra på NUPP!!

Lappis!
    Hoppas att ni får en underbar helg och att taket är på plats imorgonkväll då!!

BS
    Ja, när var det de skulle sätta igång dig, ifall nu lilltjejen inte behagar ritta ut av egen maksin?

• BrudSommar2006

Syrran, vad kul att allt såg bra ut! Det har ju blivit en fin dag för bröllop också, soligt och blåsten verkar ha lagt sig.

Lapinette, hoppas att ni hittar på något trevligt under dagen i väntan på hantverkaren i morgon då!

Man får tid för igångsättning när det gått två veckor och det har det gjort nästa måndag, alltså om drygt en vecka. Vet inte hur länge man får vänta på att få en tid sedan eller om man får tid till just den dagen, jag ska till BM nu på tisdag då vi ska diskutera igångsättningen så jag antar att jag vet mer efter tisdag.

Svar på tråden När märker man av det?