• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Hallååååå....Laaapinette? Jag är onykter och uttråkad....kommer snart(Hehehe, den gränsen är redad passerad) att berätta om mina senaste inköp eller finnar i nacken.

• Lapinette

Var nere och hämtade tvätten ... men är nu tillbaka. Ska dock snart nanna kudde.

• Page

Släng iväg ditt bästa ot innan nanning av kudden!

• Lapinette

då väljer ämnet "mina senaste inköp"

• Page

Letade desperat efter dig in restråden...Sist jag var i Tylösand så var jag tonåring själv men då fanns det inte många skrikande sådana. mest jag och mina kompisar. Supertrevligt var det iaf.

• Lapinette

Ahhh...så du tycker det är ok att semestra där? Har ju inte bokat någon semester än men jag hoppas det blir västkusten i typ 10 dagar i augusti.

• Page

Hahaha, trodde att du skulle välja ett eget ämne. Nåja, senaste inköpet eller projektet var att sy upp en klänning i thaisiden. Gick till en annan skräddare än jag brukar gå till och klänningen blev hemsk! Hade gjort ett bättre jobb själv.

Annars så har min brukare köpt en blåsa till mig till hennes stundande bröllop samt så fick vi en till på köpet. En vit tubklänning med enorm vidd i kjolen. Svarta blommönster på.

• Page

Svårt att säga, kravet och förväntningarna har väl ökat med åren, men det var superstämning där och fin strand. God mat också! Kul uteliv med!

Svar på tråden När märker man av det?