• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Jag måste också tillägga att jag är långt ifrån en hip cooling- med eller utan hjälm!

Lapinette, var är du? Har du tappat bort dig själv i mörkret? Kom och avbryt mitt svammlande!

• sweetstreet

Haha Page!
    Tycer du är supercool!!!!! :8

:) :) :)

• Page

Tack för detaljerna Sweet! Lite obehagligt dock eftersom makens cancer sitter just i hela lymfsystemet. Det kan knappt migrera till något värre. Hm, hjärnan kanske!

• sweetstreet

Nä page!

Nu ska jag snart dra mig härifrån och få min fredagsöl!!!!! Lite grillad burgare till det så är helgen på gång! Härligt!!!

:)

Ha en superhärlig helg nu! Och ta väl hand om odlingarna!! :)

• sweetstreet

AHa! Jag trodde han hade haft testikelcancer??

• sweetstreet

I vilket fall har ahn väl genomgått behandling?
    Gissar att han gör uppföljningskontroller också för att kolla.

En av mina vänner fick testikelcancer för många år sedan (typ 10 tror jag) och han gick på många kontroller första åren. Nu är det lite glesare men han kollas fortfarande. Och än har de inte hittat något läskigt.

• Page

En sista cancerfråga Sweet...hur är det egentligen med cancer och ärftlighet? Sist vi pratade med läkaren så påstod han att det inte är ärftligt utan att man kan se cancertendenser hos vissa familjer. Vet du om forskningen i USA säger något annat? Dum fråga egentligen eftersom den typen av forskning är väl världsomspännande...

• sweetstreet

Kan förövrigt tillägga att just cellgiftbehandlingarna mot testikelcancer är en av det moderna tidernas bästa mirakelkurer!!!!! Man hittade ett nytt gift för flera år sedan som används och detta vände statistiken till ca 99,9 överlevande som diagnostiserats. Så länge cancern inte hunnit sprida sig till andra organ typ lungan eller levern.

• Page

Ha en härlig fredagkväll Sweet! Hoppas att burgaren är extragod och saftig!

• Page

Hehehe, testikelcancer i dess första stadium hade känts som en dröm!

Nu har jag diskuterat klart när det gäller sjukdomar. Jag lovar!

Svar på tråden När märker man av det?