• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Ahhh...lite hopig kanske du är i alla fall??!! Hur är det med förkylningen Sweet?

• start september

Koko - försvann du så snabbt?

Om jag fattat det där med IVF rätt så har Koko fått det befruktade embryot insatt och sen tar det antal dagr innan man kan testa och se om det är positivt.

• Lapinette

Åhhhh...så spännande!!! Håller tummarna hårt för att de ska gillar Koko men vem skulle inte gilla henne??!!

• sweetstreet

Ja jag tror det är så. Att de fört tillbaks ägget och nu ska det "fästa" som vid en "vanlig" befruktning.

Håller alla tummar och tår!!!

• sweetstreet

Lappis, min förkylning är tyvärr kvar :(

Jag går runt och försöker att intala mig att den säkert har gått öve tills imogon när jag ska flyga, men jag vet inte.... Får väl se.

Försöker ta det lugnt iallalfall. Och har käkat apelsiner.

Men ärligt talat är jag lite hängig.

• Lapinette

Sweet - det blir säkert bra när ni väl har kommit iväg men typiskt att bli sjuk när man väl har haft en stressad period och sen får semester. Jag hade under något år alltid migrän min första semesterdag. Aldrig annars, bara just då. Skittrist när man inte sett sin pojkvän på ett par veckor och så var man inte ens talbar när man skulle checka in på hotellet.

• sweetstreet

Jo jag vet, ofta bli det ju såhär efter en hektisk jobbperiod.
    Jag tro och hoppas ändå att det ska bli bra till slut. Det enda jag oroar mig över är egentligens tart o landning eftesom jag vet av egen erfarenhet att det kan vara väldigt jobbig när bihålona är svullna och fulla med slem... :o

• sweetstreet

Det går ju inte att tryckutjämna då.... :(

• Lapinette

Ja, det kan göra jätteont. Har bara flugit supersjuk en gång (typ 39 graders feber) och det var urjävligt. Hoppas det kommer att funka hyfsat för dig i alla fall. Du får tänka på det som väntar...stränder, sol, goda drinkar, ert tält !!!!

• Vänner-fan

Jamen, här var det goda nyheter.
    GRATTIS KOKO!!! Hoppas allt går vägen nu!!! Vad roligt! Helt suveränt ju!

Och skönt att de inte hittade nåt fel på dig Lappis! Synd på det magiska pillret dock. Men vi fortsätter att hoppas på det bästa och på att allt är bra med din make också. Eller att han kan få det magiska pillret...

Svar på tråden När märker man av det?