• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Sweet,

hoppas du får ordning på förkylningen och att ni får en fantastisk semester! Mitt enda bra förkylningstips är Echinaguard, men det gör mest nytta precis när man känner av de första symptomen. Fast det ska man inte ta om man försöker få till det samtidigt.

• _koko_

Måste börja med att skryta lite :D

Sambon har verkligen sjukt bra kvalité på sina krigare: När den hade "tvättats" hade han 10 miljoner per nånting, det räcker med 50-100'... Bra är typ ett par miljoner.
    :D :D :D :D

Och sen har jag visst toppägg också, för jag är numera med embryo och VI FICK ETT TILL FRYSEN!!! 100% utdelning med andra ord, helt osannolikt!!!

Nu ska jag ut på stan! :p

• Moppy

Så koko - är du liksom med barn nu? eller vad händer??? vill veta, vill veta!

Åhh så KUL!!!

• sweetstreet

KOKOSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad var det jag sa!!!! Darwins teori stämde på dina Gyllene ägg!!!! :) :) :)

UNDERBART!!!!!!!

Stort grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å, detta känns ju sjukt bra och spännande!
    Blev alldeles hopig i hela koppen nu!!! :)

• sweetstreet

Äsch, hoppig ska det va såklart

• Lapinette

Det är visst inte bara jag som inte fattar hela processen....vad händer nu??!! Koko, du kan ju inte lämna oss här på tråden helt ovetandes.

Svar på tråden När märker man av det?