• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Wow!!!

Snacka om att ha en läkare i familjen!! :)

• sweetstreet

Liten,

skitbra att du äntligen kan använda din bråkiga mage till något bra!! Att skylla på up var väl en jättebra idé!!!! :)

• Liten med Mindre

Muggles - vem har sagt något om att jobba? :? Vad skönt att höra att det inte bara är jag som faktiskt inte kan förmå mig att göra något vettigt på jobbet.

Och allt som faktiskt skulle behöva göras här känns oöverstigligt svårt och jobbigt. Har kommit fram till att det nog är ett högre syfte med att jag inte har så stressigt på jobbet just nu. Ska försöka njuta av det!

Surfar på massor med sidor. Sen ibland får jag bara nog, för jag känner ju inte något ännu, och det är långt kvar tills det syns/händer mer saker.

• Lapinette

Sweet - jepp, vi har en familjegynekolog. Känns lite konstigt när han frågar mig hur min mamma mår. Vad och vart menar han då?

• Moppy

Liten - jag kollar också massa grav websidor då och då, men jag känner igen det där att man blir trött på det efter ett tag. man kan ändå inte få tiden att gå snabbare, och det är ju så lååångt kvar tills saker och ting börja hända *hatar att vänta* dessutom är det så mycket extrema fall på t ex familjeliv. man blir bara rädd...

• Liten med Mindre

Moppy - får väl vara glad så länge det inte händer tråkiga saker i alla fall.

Och tills mer roliga saker börjar hända/synas så får jag roa mig med att meddela närmsta familjen, som jag vill ska veta oavsett vad som händer.

Hmm...låter som jag blivit jättekrävande och vill ha ännu fler roliga händelser - jag som just fått en av de roligaste i mitt liv. *skäms*

• Lapinette

Moppy är också fruktansvärt otålig av mig. Vill alltid få saker och ting gjorda NU! Men har märkt att vissa saker kan man inte stressa fram...som en liten bebis.

• Moppy

Nej det är helt sant Lappis. Det har vi ju märkt här i tråden. Den är nog en av få saker i livet som man inte kan fixa med ren och skär vilja.

Svar på tråden När märker man av det?