• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Lapinette, jag har inte hört av släktingen faktiskt, ska nog prova att skicka iväg ett mail på en gång, det var ett tag sedan sist.

Apropå Stendörren så undrar jag om det är det som samma släkting har pratat om förut, där det finns små fina broar? Har aldrig varit där, åker man dit och går en promenad bara?

Hur går det förresten med cyklingen, har du övat färdigt i Hagaparken nu och kör skarpt läge i stan?

• BrudSommar2006

Jag vet faktiskt inte vad det var för möte eller varför han inte kunde ha telefonen med sig men jag tyckte inte att det spelar någon roll, om jag inte känner ett dugg nu så inte lär det gå från 0 till 100 på ett par timmar. Även om jag skulle börja få känningar snart så får man väl räkna med att vara hemma ganska många timmar innan det är dags att åka iväg gissar jag.

• BrudSommar2006

Men vad roligt Lapinette, det går bra att skriva om nästan vad som helst här i tråden men inte om mobiltelefoner!!!

• nu är jag fruL

hejsan babbelmajor

vilket jäääävkla kackel det 'är här härligt

Själv så sitter jag och funderar på om jag inte bara ska skita i allt just nu och åka till landet....
    orkar liksom inte ta tag i alla måsten nu...
    Näe tror jag gör det.
    iväg med ett rapporter bara sen drar jag.

Ha en toppenhelg så hörs vi
    kraaaaaam

• BrudSommar2006

FruL, tycker absolut att du ska åka hem och ge dig ut till landet i stället! Hur har det gått med örat, var det något tillfälligt eller tror du att du håller på att få någon infektion? Ha en riktigt trevlig helg nu och tänk inte på jobb förrän nästa vecka nu!

• Liten med Mindre

Iväg med dig FruL - gör kissen och dig själv glad! Ha en kanonhelg!

• Lapinette

Frullan - ha en skön helg och stick från jobbet NUUU!!!!

BS - det är samma ställe som din släkting pratat om. Jag har varit där med henne för tusen år sedan (nu överdrev jag igen). Vi har pratat om att åka dit tillsammans men hon verkar ej kontaktbar. Jag borde kanske prova med mobilen men hon brukar ju svara på mail.

• Liten med Mindre

Lapinette - då kanske vi springer på varandra i Trosa? :? Vi tillbringar lördagkväll på stadshotellet och sen en del av söndagen. Maken har aldrig varit där, så det blir nog lite strosande längs ån. :)

Victory - ni har samma bröllopsdag som oss. :) Grattis i förväg!

• Lapinette

Ahhh ... det är nu i helgen ni ska iväg och mysa. Ha det så trevlig Liten!!!

• BrudSommar2006

Lapinette, är det ett fint ställe att promenera på eller är det mer ett picknick-ställe? Jag antar att det inte är särskilt barnvagnsvänligt? Jag skickade iväg ett mail jag också eftersom det var ett tag sedan vi hördes av. Jag har ju förstås lovat att tala om hur det går så fort det blivit något men det har ju liksom inte blivit det!

Har de kommit någon vart alls med renoveringen eller kom de hem till er, konstaterade att det fattades delar och försvann igen?

Svar på tråden När märker man av det?