• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Tinga - det märks att du inte bor i Stockholm, 75 kronor!!!

Själv är jag tillbaka efter en lunch där killen i baren trugade på mig ett halvt glas (skulle nog säga ett helt) rosé till min fisk. Mmmm... har redan börjat fira helg.

• sweetstreet

Å Syrran!!!!!!

SUPERGRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!

Fan vad coolt! Ett Sciencepek! :) :) :)
    Mmmmm.... sådant drömmer jag inte ens om längre. Känner några som har Nature och liknande men har själv liksomm aldrig "spelat i den ligan".

Stort lycka till på NUPP/KUB idag också! Är lite sen (som vanligt) men jag vill ändå skriva det! :)

• sweetstreet

Hehe! P-platser här i NYC (läs Manhattan) är ÄNNU dyrare än i Stockholm.... :? :o Går det?!?!?!!????

En kille på mitt jobb har bil och bor ett par block från oss. Han berättade att han betalade drygt 450 USD för sin p-plats (garage) i månaden! Shit!!

Och jag vet att om man bor längre ner i downtown så kan en p-plats kosta runt 1000 USD!!!! :o :o :o

Så, de flesta har inte bil här.... :?

• sweetstreet

Tinga,

minns inte men bodde du i Lund eller Malmö???

• sweetstreet

Nu måste jag sticka till jobbet.

Kram till er alla och ha en skön helg!

Ska även säga passa på att njuta av att det inte är så förbaskat varmt. Jag veeeet att man som svensk längtar efter värmen, men här är det varmt nu och det är bara början....puh....

Och visst är det skönt när det inte är kallt, men för mycket värme är rätt jobbigt det också. Tyvärr...

• mugglesfan

Lappis: vad lyxigt det låter!

Annars planerar jag att ta efter AM och möta mannen på stan en fredag då och då när jag är mammaledig. Kanske i Saluhallen i Linnéstaden och där ta ett glas vin för att starta helgen och köpa med oss ngt gott att äta. Tycker det låter helmysigt... (som plan iaf, sedan får man se vad bebben går med på )

Liten: smart drag att ta två p-platser och betala för två! Skulle vara kul att stå vid sidan av och filma folk som säkert kommer att reagera "vad är det för idiot som ställt sig mittemellan 2 platser?!". Och p-lisorna kommer nog klia sig i huvudet innan de fattar... Värsta doldakamerangrejen

• Tinga

Jag får väl tillägga att även för att vara i Lund är 75.- väldigt billigt för en p-plats. De flesta betalar nog runt 3-400 i månaden, skulle jag tro.

Kanske ska passa på att nämna att vi har bredband (21 Mbit) för 95.-/månad. Det kan man inte heller klaga på!

• mugglesfan

Tror Tinga bor i Lund...

Och vi är två datanördar i vår familj - våra barn kommer säkert inte att bli civ.ing utan humanister av ren protest

• Tinga

Sweet - hoppas att du också får en skön helg! Det är ganska lagom att börja med en tvådagarsvecka, som du verkar ha gjort, efter semestern. Känns lite lättare att börja jobba igen då.

• Lapinette

Ska ni göra något skoj i helgen tjejer??!! Säger den lilla kaninen som sitter på Östermalm och inte får ett jota gjort.

Svar på tråden När märker man av det?