• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

sex????
    vad i helvete är det??????

AM jobba två veckor och sen vara ledig i 2,5 månader låter heeeelt underbart,. Jag är så less och trött så jag gör inget annat än att drömma om ledighet. Tyvvär är det 2,5 månader kvar innan jag får nåpn....

jag har ont i örat, är det gravid symptom tror ni

• start september

Just det! Alla tre proverna lämnades in.

Tack för info om röntgen, hm, måndag bör bli dag 4 för mig. Undrar vad de gör då

• Lapinette

Frullan - det var det där ni gjorde när ni fick till det och du blev gravid.

• Lapinette

September - nu gör du som mig, målar fn på väggen innan du ens vet. Invänta mensen så får du se vilken dag som passar bäst.

Så troligen räcker det inte att jag enbart kommer in dag 12 (på tisdag) utan jag bör gå flera mornar. Ja, ja...ska ringa vid lunch.

• A.M.

nu är jag fruL:
    Ont i örat är ett tydligt tecken på att Boris hör allt du säger ... Små grytor, och allt det där

• BrudSommar2006

Ingen majbebis här inte! Nu har jag äntligen fått igång bredbandet, trodde inte att jag skulle kunna ta mig in här alls idag. Fast nu tänkte jag åka och handla en sväng innan lunchrusningen börjar i Solna centrum, kommer tillbaka sedan!

• Moppy

Lappis - jag vet att andrologen på Sophiahemmet håller öppet på helgen också om det behövs. Dvs om du behöver göra några test då så går det också.

AM - jag ska till min gyn på tisdag, ska be om en urinodling för att vara på säkra sidan.

Lappis igen - ja man får hoppas att det blir fint väder i sommar. Men det har ju varit det de senaste 2 somrarna så jag tror det blir det! (*säger john pohlman*)

• Victory

Jaha... är det nu man ska börja känna symptom, eller...?

Jag känner i alla fall inte ett jota!

Men det är kanske lite för tidigt än, är på dag 28, men jag hade ju sen ÄL så jag tror BIM är på torsdag, tidigast. Ni som hade symptom, hur långt före BIM kände ni dom?

Dock har jag inte så stora förhoppningar, känns inte alls troligt att det har tagit. Det var ju trots allt första gången vi lyckades pricka ÄL. Nä, jag förbereder mig på att tanten kommer till veckan, men det känns inte så farligt, nu har vi ju i alla fall kommit igång!

Hoppas allt är bra med er andra! Jag har inte läst ikapp utan ville bara avlägga en snabb rapport! Kram!

Svar på tråden När märker man av det?