• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Efterlysningen nådde fram och här är jag Lapinette! Hahaha, så du kommer inte ihåg mitt undersökningdatum? Det är ju när du ska iväg på bröllop! Förresten, jag måste vara hemskt oartig och prata pengar nu...läste jag rätt om att din make har köpt en handväska till dig för 250 tusen??? Om så är fallet, snälla kan inte ni adoptera ett övervuxet barn vid namnet Page?

Tinga, attans för tanten, jag hoppades på att du skulle bli vår solskenshistoria där det tog vid första försöket!

Brudsommar, det är ju så olidligt spännande nu. Hoppas för din skull att lilltjejen kommer den här veckan!

Storasystern, skönt med avhandlingen och den snälla chefen.

FruL, hoppas att det blev kladdkaka för din del trots relativt sen hemgång. Fasen vilken arbetsmyra du är. Hoppas att Borren är lugnare!

Snart så, det låter otäckt med dina njurar. Hoppas att det inte är något allvarligt.

Är det Cicci som är på tur efter Brudsommar?

• Page

AM, grattis till det kommande bröllopet!

Lapinette, sluta aldrig att prata OT. Askul att läsa ju!

Jag har förresten ÄL nu tror jag (om man ska tro på k*t-teorin. Är självfallet ensam hemma nu...

Viktualia, hur går det förresten med körkortet? Är du klar med teorin? Går körningen bra?

Vem saknar inte Sweets kvällsbubbel??

Såg nog Sverigens minsta bebis i dag. vet inte hur gammal den var men säkert några månader eftersom han kunde hålla upp huvudet utan problem men var ändå liten som en nyfödd. Såg även en äcklig sockerunge. Det ser så snuskigt när småbarn trycker godis tycker jag. Vet inte varför, eftersom jag inte tycker så om vuxna.

• Page

Muggles, hur är livet i den nya lägenheten? Har du fixat textiltavlan än? Känns det fortfarande nytt och spännande. Har du haft turen att få se Vänners prins?

September, varför vill du måla på glaset? Det är kanonsnyggt att ha det genomskinligt.

• Page

Am, förresten, jag lyckades inte att se något armand på länken...

Och Lapinette, jösses vilken porrmusik det var på hanväskssidan.

• sweetstreet

Sweet is back!

Har läst ikapp. Blev så glad att man var saknad här i tråden att jag fick tårar....

Men det beror nog på att jag just nu är j-gt labil. Inte alls "i form" om man så säger.
    :(

Min mamma har juts åkt och det är massor med känslor och tankar just nu. Inte särksilt skoj sådana heller men det orkar jag nog inte ritkigt gå in på just nu. Känner mig bara allmänt jävla låg så jag kanske kan få gå med i din klupp Lappis. Inte den där jag redan är medlem då alltså (den för knäppisar) utan den för deppisar....

• sweetstreet

Äsch! Skriver som en kratta!!! :[

din kluBB ska det ju vara såklart!!!!

• sweetstreet

Kan även meddela att jag tror de där pillrena verkligen gjorde susen för jag fick värsta aladåben idag!!!!!!! :o

Så den har säkert satt snurr på hormonena. Känns ju bra iallafall.

Åtminstone något att glädjas över i denna deppartid....

• sweetstreet

Och ja, det där med paus från tråden. Det har jag funderat på flera gånger när det känns tungt. Men det är ju så förbolt svårt att hålla sig härifrån. Så oftast blir det inte så mycket pausande i slutänden...

• Page

Heej Sweet!!!! Är det tabletteran som rör till humöret? Eller är det mammas besök?

Man kan ta ett avbrott från skrivandet här med det går absolut inte att sluta läsa!

• Page

Har du dragit eller håller du på att skriva ett långt inlägg? Nåja, jag måste kasta mig i säng nu. Gäääsp och god natt! Skönt att du är åter!

Svar på tråden När märker man av det?