• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Lapinette:
    BS måste ha listat ut det genom att jag vid en viss tidpunkt skrev att det var 130 nummer kvar ... Sedan var det inte så många armband denna auktion.

Titta - är det inte fint!!!? Vill ha!!!:
    www.bukowskis.se/cgi-bin/katget.cgiés@SE

• Lapinette

Kan inget om auktioner så jag hade aldrig listat ut det! Attans 35 000 för ett armband!!

• Lapinette

Klipp och klistra så funkar allt!

• A.M.

JA - 35' hade jag nog egentligen aldrig betalat även om jag inbillar mig det just nu. Funderar på att låta tillverka det. Att det blev så dyrt beror förmodligen på att det var undervärderat från början (det var tydligen signerat - helt ointressant för mig som bara vill ha ett vackert armband). Fin väska förresten om det var den jag tror!

• nu är jag fruL

hejsan
    kokos
    heeeeej gumman
    kul att du tittat in.

Ja jag kanske har fattat att jag ska ta det piano ibland... men hur bra går det egentligen....

jag hade planerat att gå för lääääänge sedan.
    men sen blir det jag ska bara.....

Men nu blev jag så satans jäääävla förbannad på en idiot i ett av mina projekt som inte förstår att hon måste rapportera
    jag är så arg så att jag hoppar i stolen.

Vi har deadlines som är akutkritiska och jag har tjatat om vissa leveranspunker huuuuuur länge som helst utan gehör. Och sen ska kossa försöka agera på eget bevåg och skapar bara fullständigt ajääävla kaos och elände.
    Hon har extremt svårt att jag som är 20 år yngre ska tala om för henne vad hon ska leverera....
    Hatar prestige idioter.

grrrr
    skulle behöva sprit och en cigg

men jag går hem istället.

puss på er dock

• Lapinette

Secret love - men då inte i guld utan i typ "koppar" eller vilken färg den nu är.

Spara ned bilderna på armbandet och gå till en guldsmed! Själv ska jag kolla efter en snygg ring att kopiera. Maken köpte ju en diamant till mig i Sydafrika. Han ville göra något till födelsedagen men jag tycker det är bättre att jag får de när vi får vårt första barn...men herregud det kan ju ta evigheter!!!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    kul att se ens eget aggressiva och sura inlägg.
    Blev på bättre humör av bara det.

Nu rasade det in massa jobb här så nu måste jag verklligen försöka klippa och gå hem.

fast samtidigt så kommer flitiga lisa i mig fram och tänker att det är lika bra att få det gjort.

men ....
    jag hade ju lovat mig själv att vila....

35000 för ett armband
    bara så där
    det skulle inte jag betala

visst om det var ett speciellt tillfälle som skulle firas... men bara så där.
    Näe.

Fast vi har ju alla olika intressen, smycken tillhör inte mina.

Näe ni.
    puuuuuuuuuussssssssss

• _koko_

Shit, fruLlan, nämn inte sprit och cigaretter!!! Herregud, jag har inte ens gått 7 veckor och jag har redan abstinens... Det är ju något med den här tiden på året, jag kommer vara GALEN innan sommaren är över!

Well well... :D

Men hem med dig nu! Du ska se att de klarar sig på något sätt. I vilket fall är det inte ditt problem!!!! Släpp kontrollen! :p

• Lapinette

Hmmmm...ska absolut försöka bli gravid i augusti!!! Ska be min gynekolog om sådana där hormonsprutor . Det är ju idealliskt! Då kan man sitta på uteserveringar hela sommaren!

Svar på tråden När märker man av det?