• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Lapinette - massor med kramar. Måste ju säga att jag faktiskt också förstår känslan, och oron, Tänk om jag blir ensam kvar. :(

Det kommer att lösa sig för er - de hittar något litet och lättåtgärdat i alla testerna nu. Absolut!

• A.M.

Och jag då - jag har ju överhuvudtaget inget att tillföra bebistillverkartråden. Men jag tycker det är så spännande att se hur det går för alla. Och Lapinette, du ska veta att jag håller tummarna för dig!!!

• Victory

Lapinette: Jag känner likadant!! Känner mig väldigt ensammen som ogravid här i tråden. Nu är det nästan bara bebissnack. Men då känns det bra att ha dig! Så riktigt ensamma är vi inte!

Inget ont mot er gravida, vi är ju jätteglada för er skull och förstår att ni naturligtvis vill prata om era graviditeter/barn (det kommer vi också att vilja göra när vi har plussat, för det SKA vi göra!) Men jag känner också att jag börjar dra mig undan litegrann.

• A.M.

Konstigt vad mycket tid jag har att sitta här idag! Livia verkar ha en dag då hon vill sitta på sin filt och träna på att säga "B" och "P" (med mycket spotteffekter) ...

• Liten med Mindre

Muggles - det är lustigt hur vi alla tycker att vi blivit så OT och trista - men ingen tycker att någon annan är det. :D

Känner mig mest deppig och klagar över mitt illamående och dåliga jobblust. Hur skoj är jag på en skala?

(nej - förresten - ordna ingen omröstning i den frågan... *orolig*)

• A.M.

Otajmat inlägg ... ber om ursäkt.

• Victory

Men Lappis... ni har ju i alla fall börjat med tester! Vi står ju helt utan hjälp och det känns ju inte riktigt aktuellt att söka hjälp då vi vet vad problemet är/varit. Så det känns som om vi måste försöka ett år till innan vi kan söka hjälp (men så länge orkar jag nog inte vänta...)

• viktualia

PROTEST mot alla som känner sig OT och off!!!

Det är ju NI (vi) som gör tråden tillsammans! Det är ju för att ni allihop skriver och funderar över stort och smått som gör att det här ett så mysigt ställe att hänga på!

*kramar till alla deppiga trådvänner i cybern*

• A.M.

Lapinette: JAg tror att ni kommer lyckas snart, kanske tack vare hjälpen ni fått! MEn jag kan förstå hur det kan kännas. Gravidprat och så mitt bebistjat.
    Kram!

• Lapinette

Sorry tjejer, känner mig otroligt off och känslig just nu. Vore det inte för att jag haft min mens skulle jag tro att jag var gravid. Trots roliga weekendresor och annat skoj så känns det jäkligt tungt och jobbigt just nu. Sitter här på jobbet och tårarna rinner....usch! Vet ni, jag t o m grät när maken köpte den där dyra handväskan till mig. Nog fn är jag knäpp?!!

Svar på tråden När märker man av det?