• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Lapinette, men ni har ju dragit igång undersökningarna redan, annars är det ju vanligt att man slösar tid på att vänta tills efter tolfte försöket med det. Dessutom finns det ju många som det helt plötsligt lyckas för även efter längre tid än så men visst, jag förstår att det känns trist också.

Liten, datahallar utan täckning, det låter läskigt, dem måste han absolut hålla sig borta från när det blir dags!!!

• BrudSommar2006

AM, vart tog du vägen?! Det var ett jättesnyggt armband, förstår att du ville ha det, men var det du som lade 35 000 kr????

• Liten med Mindre

:)

Nu har jag återigen anmält mig till fackförbundets seminarium om föräldraledighet. Avbokade ju i april för att det kändes så stressigt och onödigt. I september börjar det ju bli mer aktuellt hoppas jag. :) Tur att chansen kom tillbaka!

• Moppy

Oms - jag tycker BM verkar bra. Har bara träffat henne en gång, så kan inte riktigt bedömma. Bad om att få den mest erfarna, lugnaste BM och jag förstod från den jag bokade med att Sofie var mest upptagen också. Hittils är jag nöjd, men tänker be henne om direktnr nästa ggr! :)

Lappis - stor kram till dig. Jag förstår fullständigt om du vill pausa ett tag från tråden. Jag kände att jag var tvungen att göra det ett par gånger, och det hjälpte mig faktiskt att försöka fokusera på annat. Vi kommer sakna dig massor dock!

• A.M.

BrudSommar2006:
    vilken listg rackare du är! Hur kunde du gissa att det var det armbandet? Kom precis hem igen och såg att det gick för 35.000. Det var inte jag. Tyvärr, skulle jag vilja säga nu. Åh, det är så snyggt!!!

Usch vad besviken jag blev. Jag har gått omkring hela dagen och tänkt hur det kommer kännas att ha det på mig ... men inte.

• Moppy

....obs för att klargöra jag VILL ju självklart inte att du försvinner. Men jag FÖRSTÅR om du pausar lite. Ja ja hoppas du fattar min poäng... (är lite snurrig idag)

• BrudSommar2006

Neej, Lapinette, inget pausande, inte nu! Jag måste ju få veta hur det går med vardagsrummet och de besvärliga hantverkarna, hur det går den 5:e och vad ni bestämmer er för att boka till semestern!

• A.M.

Nåväl. Då har jag 20.000 till att lägga på brudklänningen. (OBS! Skämt!).

Det gäller att se det positiva i min guldarmband-från-Hermés-lösa tillvaro ...

• mugglesfan

Lappis: jag vill helst inte att du pausar (men då söker jag bara upp dig i eran resetråd moaahhahaha ) för jag gillar dina inlägg.

Nä nu måste jag till Magplasket!

• Lapinette

Har ju svårt att hålla mig härifrån speciellt då jag även skriver på andra trådar här inne som inte har med barn att göra.

BS - du var ju nyfiken på min handväska. Om du orkar gå in och kolla så finns den här fast då i guld och silver: www.biasia.com/
    Under kollektion, bags bijoux

AM - jag blir nyfiken!! Hur kunde BS hitta ditt armband? Har du gett någon lännk, vill också se?!!

Svar på tråden När märker man av det?