• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Nähepp nu ska jag på min vattengympa Så underbar skönt ska det bli!
    Vi hörs i morgon!

• Page

Liten, jo jag upptäckte det när jag läste typ två inlägg senare...Angående illamåendet så har jag sett att vissa gravida har ärtor (kulor)fasttejpade bakom öronen. Det fungerar kanske bättre än åksjukebanden.

• _koko_

Och jag ska iväg och spela tennis nu! :D
    Trevlig kväll!

• Page

Förresten FruL, jag känner igen det så väl med den renoverande istället för tröstande maken. Vet inte längre om jag ska bli arg eller om jag ska lära mig att det är faktiskt en kärleksförklaring på hans sätt. Hoppas att ni båda mår lite bättre nu!

• Snart så....

Liten, Japp nästan alla kollegorna lägger på sig vikt när de började här. Min chef gick upp 15kg vi får så mkt godis mm och är man en snaskråtta så är det svårt att låta bli.

Cicci, jag köpte mitt bälte hos sjukgymnasten. Du spänner det över "knölarna" i bäckenet och drar åt, hjälper jättemkt.

Det är säsong för rabarber nu i affärerna så det är bara att shoppa och laga :D

• Snart så....

Nu ska jag bege mig hemåt

Ha en trevlig kväll tjejer.

Kram

• Bröllopstokiig

Snartis, tack för alla svar! Det ska handlas rabarber på vägen till gympan nu! Jag är så otroligt sugen!

• Page

Oj, alla drog! Hmm...*sniffar i armhålan* Hallå?? Sa jag nåt eller luktar jag illa?

Förresten Sweet, våra cyklar är verkligen lika! Semestern skrämde ju din tant också...vem vet jag har kanske också en förtjockad livmodervägg.

Och Tinga, varmt välkommen till tråden och det är synd att vi inte kan höra dig. jag ääälskar skorrande r!

• Lapinette

Page - jag är kvar fast å andra sidan är jag så täppt i näsan att jag inte känner något!

Cissi - såg en dam i Köpenhamn som släpade de största rabarber jag sett med sig hem. De var verkligen grymt stora så alla vände sig om. Rabarber är gott. Blanda rabarber med jordgubbar i en paj. Mmmm...

• Tinga

Tack, Page!

Jag är kvar, och jag blev glad av att höra att du gillar skorrande "r"!

Svar på tråden När märker man av det?