• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Bröllopstokiig

BS, oj vad jag skrattade när jag läste om de gamla brödbitarna i kylen... usch! Gammlingar är galna!

• _koko_

Min farmor säger automatiskt om allt att "det är minsann inte gammalt utan nyköpt!" när det gäller kryddor och sånt och sen ser man på datummärkningen att det gick ut för ett år sedan... Det spelar ju ingen roll när det gäller kryddor, så varför ens säga nåt??

• Snart så....

tjoho nu är utbildningen över :D blir så trött på mina menlösa kollegor som inte har några åsikter när man har grupparbeten *grrr*

Hahahahah kokos ja det hade sett ut va?? bärandes på svägeskan :D :D

På tal om saker så har jag nu fått en gedigen lista på vad som ska handlas allt från babysitter till olja och vilken sort/typ/märke det ska vara. Helt suveränt :D :D

Frullan, usch gumman att du fick en sån tråkig helg. Skönt att läsa att ni iallafall är på väg tillbaka till varandra. Måste bara säga vilka "IDIOT-hjälpare/släkt" det var!!!
    Massa jättekramar till dig

• Page

Liten, har ni en barnblogg? Det har jag missat...är det något som du har lust att dela med dig?

• Lapinette

Oj, vad ni pratar bakverk här inne! Har inget att tillägga förutom att jag i princip aldrig bakar eller göra smaskiga efterrätter. Gillar det - absolut men försöker undvika. Vet att om det finns hemma så äter jag det. När jag fyller år så brukar jag dock alltid göra en massa tårtor.

Själv har jag försökt (åter igen) att få en hantverkare att fatta ett beslut - startdatum för renoveringen av vårt badrum. Har nu i två månader försökt få honom att planera in oss efter semestern. Att det ska vara så svårt...grrrr!

Update gällande pappersmuffins (muffa menar jag så klart!) - inte ett spår av blod. Hon kommer säkert i natt...brukar gilla att väcka mig med kramper i magen.

• Snart så....

åhhhh rabarberpaj mmmm

Fast varför har jag sug?? har ju just ätit Ben & Jerry glass, fick mkt från kund som nu fyller jobbets frys :D
    Behöver jag påpeka att alla som jobbar här har generellt gått upp 10-15kg sen de började???

• Snart så....

vad har mer hänt här?? ni skriver ju som galningar och orkar nog inte läsa igenom allt

• Bröllopstokiig

Snartis: Det där bältet du köpte, hur funkar det. Min rygg håller på att ta dö på mig... bäckenuppluckringen kan man antagligen inte bota med bältet, men jag undrar vad det heter? Jag måste kolla på ngt nu!

• Bröllopstokiig

RABARBRPAJ!!!!!!!!!!!!!!!! Fan vad gott!
    Finns rabarber att köpa nu?????? VAR?

• Liten med Mindre

Snartis - att du går upp 10-15 kg är väl ok - men har alla andra också gjort det?? :?

Nåja, sån tur med glass har inte jag. fast jag noterade just att det nya löneavtalet innehåller 4 månader med extra föräldralön istället för 3. Tackar och tar emot.

Page - bloggen är inofficiell än så länge.

Trevlig kväll alla.

Svar på tråden När märker man av det?