• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

Tinga - äpplen är väldigt goda att riva och ha i jordgubbstårta! :D

• Bröllopstokiig

BS: Ja, då har vi ett babyskydd i så fall Vi har en barnstol för de minsta, den ska man visst byta ut sen. Det är makens område.
    Nässpraysberoende har jag varit i 7 månader nu! Snacka om att man har varit en bra kund hos Apoteket, har nog köpt nässpray var eller varannan vecka!

• _koko_

BS - Hehe, om jag hade tagit med mig något köpt (dvs ej hemlagat) till min farmor hade hon tagit det som en personlig förolämpning alldeles oavsett vad det kostat... ;)

Hungrig...

• Bröllopstokiig

Nääää nu får ni sluta!!!!
    Jag älskar rabarberpaj!!!!!!!!!! Nu vill jag bara ha dessa delikata läckerheter hädanefter ju
    Sen vill jag ha våfflor, pannkakor mm....
    Vilka cravings jag har nu så här i vecka 33
    kanske inte är en med snopp

• Liten med Mindre

Vi kanske skulle ordna en dejt till med kak-kalas? :? Fixa grädd- och pannkakstårta, rabarberpaj, kakor, glass och gubbar...

• Liten med Mindre

Ska snart iväg på utvecklingssamtal på gymmet. :D

Det blir intressant - "Hej, när kan jag få ledigt, och hur länge får jag träna gratis utan att instruera?"

(Har för mig att jag får träna under ledigheten i alla fall...)

• Liten med Mindre

Tur att jag redan haft utvecklingssamtal på "vanliga" jobbet. Vill bara hinna ha lönesamtal innan de avslöjar mig...

• BrudSommar2006

Koko, jo, farmor vet att vi inte är några mat/bakmänniskor så det går bra! Däremot har hon alltid bakat massor själv men sedan farfar dog i vintras har hon inte haft någon lust säger hon. Jag tycker att det är synd eftersom då skulle hon ju ha en sysselsättning i alla fall. Sedan har hon börjat med en annan skum sak sedan hon blev sjäv, man kan tydligen inte lägga bröd i frysen längre utan det ska skäras i bitar och läggas i en plåtburk i kylen och där kan det bli liggandes i många veckor innan hon sedan försöker bjuda på det, torkat och möggligt och otäckt. Varför får de sådana konstiga idéer för sig!

Cicci, ja men vad bra då kommer ni hem från BB och så får maken byta ut vartefter! Det är ju ett elände att vara täppt i näsan, jag blir helt galen när jag inte kan andas ordentligt! Man får handla nya ofta eftersom det sista i dem knappt går att spraya ut så visst, jag har också blivit stamkund på Apoteket!

• BrudSommar2006

Liten, är lönesamtalet på gång innan semestern då? Jobbigt att tiden när man mår som sämst också är tiden då man inte vill berätta något på jobbet.

• _koko_

BS - Mmm, märker redan tendenser hos min mamma, så jag ser inte fram emot att bli gammal själv... Borde skriva ner alla tankar kring sånt man har nu och sen tvinga sig att läsa en gång i veckan (man blir säkert senil och glömmer ;)) när man blir gammal. :D

Svar på tråden När märker man av det?