FruLlis - KRAM! Usch så trist att det gick fel förra veckan! :( Vet inte riktigt vad jag ska säga. Så otroligt att människor (som de inneboende) kan vara så egoistiska! *kraxar högt av ilska och förnärmelse*
Frejis - attans att det inte tog. Att de ska ha så svårt att hitta rätt de små gynnarna! Hoppas i alla fall att släkt-fnurrorna går att lösa så att du kan koppla av från det. Och - en hundvalp kanske inte är helt fel. Inte värt att låta livet gå på halvfart medan man väntar på att en bebis ska behaga infinna sig.
Själv är jag rätt nöjd med att få lägga dykningen på hyllan ett tag. Har inte haft ork att fokusera på den på sistone, och för att ha lust med allt släpandet som dykning i Sverige innebär så krävs stort intresse.
Fick för övrigt fajta bort de eländiga tråkiga arbetsuppgifterna igen imorse. Vill verkligen inte ha extra saker när jag mår som jag mår, eller alls för den delen. Blir så sur att alla vill dumpa "hålla ordning"-grejor på mig hela tiden. :[
Jag har ätit och druckit ingefära och ingefärs/kamomillte mot illamående och förkylning. Det är ok, men hjälper måttligt. Och som BS skrev - det går väl ann som medicin när man är "vanligt" sjuk, men när jag mår illa är det knepigt att få ner första klunkarna. (För övrigt är all vätska knepig - så magen har blivit lite väl hård över helgen. Får kämpa på bättre med vattnet.)
Släkten blev ju väldigt glad över våra nyheter. Maken fick dock lura i sin mamma att vi inte alls tänkte skaffa barn, eftersom hon frågade ett par timmar innan vi hade tänkt avslöja. Hon gick på det stenhårt - och blev väl ännu gladare sen. :D
Gråtkalaset som vi trodde skulle inträffa hos mina föräldrar uteblev, även om de var väldigt glada. Kanske lite återhållsamt från min syster, kan tänka att det är känsligt eftersom hon lever i en lite knepig relation och ofta känner att jag är "den duktiga". (Tror jag.) Ska prata med henne lite mer om det sen tror jag - vill inte att de ska gå och känna sig "utanför" (hittar inget bra ord).