Hej hej!!
Har skummat igenom big time nu. Kul att ni uppskattade min förlossningsberättelse. Det var lite svårt att avgöra om alla verkligen ville läsa, men det var så många som skrev att det skulle vara spännande att höra, så jag tog en chansning att ingen skulle misstycka.
Nu sitter jag med min snälla lill-prins i en bärsjal. Supersmidigt! Lite trixigt att få ner honom i den eftersom det var första gången, men så fort han var på plats sten-somnade han! Annars är det mesta bra här. Fick såriga bröstvårtor, men de har blivit mycket bättre nu och amningen går bättre och bättre och han ökar i vikt igen efter att ha gått ner det första. Det enda lite jobbiga är att jag har ont i underlivet. Vi skulle primiärgå till BVC igår med barnvagnen och det är ca 700m, men jag fick jätteont så jag kunde knappt sätta mig ner när vi kom fram och maken fick gå hem och hämta bilen och skjutsa oss tillbaka efteråt. Det enda att göra är att vila tydligen... Lite frustrerande, jag är van vid åkommor man kan göra nåt åt själv med lite övningar eller nåt, men det är väl bara att se tiden an. Inte blev det bättre av att maken tyckte så heeeeemskt synd om mig när han såg hur ont jag hade och mina tårar började trilla. Jäkla hormoner! Jag var ju inte ledsen egentligen. På bilvägen hem när jag var lite moloken är jag dock nästan hel säker på att jag såg dig Muggles!! Typ vid 18-tiden vid Karl Johan Kök&bar. Kan de stämma? Men jag hann knappt reagera och jag tror inte du hann se mig. Satt ju i en bil.
Ha en skön lång-helg tjejer! Vi hörs!