• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Muggles, nej min BM har tydligen missat det eller hur ser det papperet ut? Inte ett knyst har hon sagt om det heller.
    Jag har så mkt papper i min gravpärm nu så man blir snurrig

• mugglesfan

Jag har nog inga tips Liten. Jag mådde bara pyttelite illa i v7, sedan gick det över. För mig räckte det med att inte bli så hungrig, så jag åt massor av havregrynsgröt, tex på kvällen

• mugglesfan

Snartis: min BM skrev ut ett intyg och gav till mig besöket efter stora UL:et. Det är ett A4 bara där BF står och lite personnummer mm. Hon har skrivit under med sitt namn för att intyga. Vet inte om det ser olika ut på olika MVC? Men det är nog ingen jättebrådska, du hinner. FK svarar ganska snabbt sedan.

• Bröllopstokiig

Halloj!

Massa spännande diskussioner här.
    Ville bara titta in innan jag sticker till södra Sverige samt Öland och önska alla lycka till inför BIM och hoppas alla får en fin Kristi Himmelfärds Helg!

Massa kramar!!
    /Cicci o bebisen

• mugglesfan

Det där med Jodopax - jag förstår verkligen inte hur det kan vara farligt, såvida man inte sväljer det men det ska man ju inte. Eftersom man spottar ut allt igen, så kan det ju inte verka mer än lokalt i halsen? Men det kanske är ngt jag inte tänkt på...

Nu skulle Eden varit här för hon var ju sjukvårdsutbildad...

• mugglesfan

Jag hade förresten 111 i järnvärde, så det hade sjunkit från 129. Men sjuksyster som tog proverna sa att värdet är som lägst i v25/26 så det var inget konstigt med det. Allt över 110 var ok enl henne. Men BM tyckte ändå det var dags att öka upp dosen. Verkar vara lite olika vad de säger som vanligt...

• Page

Oj....ah...baaah...nu kan jag inte hålla tillbaka det längre, håll i er, nu kommer massor med ego-ot-snack.

Det känns så ljuvligt skönt att äntligen kommit till skott och bokat tid hos gyn. Kan vara bra att veta om det är meningsfullt att försöka att prova på egen hand eller ej. Dessutom för att se om det är något fel på mig eftersom jag kan ha så fruktansvärt ont vid ÄL. Sist kunde jag inte röra mig. Om jag satt blickstilla så kändes det ok.

Åh, det är så härligt med vår. Och det är ännu härligare med vårt pensionärsställe. Det börjar ta sig nu även om det är massor att göra därute. I år har vi koncentrerat oss på renovering inne, nästa år ska vi måla om och fixa nya rabatter.

Och min balkong är nu vårstädad. Härligt!! Årets tema är vitt med ljuslila inslag i balkonglådorna. Fiiint blev det. Och vildvinet jag satte förra året har överlevt vintern och är nu säkert 3-4 meter så snart kommer det rama in hela balkongen.

Och jag sörjer att inte få åka på SRF men jag sörjer ännu mer att Type O Negative kommer till Malmö i juni och att jag inte har möjlighet att se de.

Och....och....det är så sjukt spännande med alla som BIMar snart och att det kommer att myllra med glada plus här i tråden. dock är det lite oroande när alla har fött fram sina plus och ingen kommer ha tid att hänga här längre!

• Liten med Mindre

Cicci - trevlig helg! Hoppas att du orkar vara lite glad och snäll mot släkten nu. ;)

Page - vad härligt att allt känns bättre. Det kan nog vara bra att utreda din ÄL när du får såå ont. :(

Strongt jobbat med balkong och täppa. Vi har inte ens skurat möblerna på balkongen än. Borde nog ta fram såpan imorgon om jag är frisk och vädret fint. (Men först måste vi sanera lite inne.)

• Liten med Mindre

Angående järn så hade jag usla värden för många år sen, och levde på Duroferon ett bra tag. Sen har det hållit sig peppar peppar. Gissar att det blir läge om ett tag igen då. :)

• Lapinette

koko - ska maila dig...är ju grymt nyfiken!!! Om du plussar så har vi ju ytterligare en anledning att fest till rejält i Köpenhamn.

Page - don't worry...I will be here! Kommer nog att behöva ringa alla nummer (det är bara två men känns som måååånga)på måndag när tanten har anlänt. Skoj att du är så uppåt! När ska ni iväg på ert första besök?

Brudsommar - vet inte om du läser men har näst intill tvingat din släkting till att ha sex med maken ikväll. Första gången hon får ett plus på stickan (igår) och hon tvekar om hon orkar för att hon är sjuk??!!!

Svar på tråden När märker man av det?