• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar aladåber, ägg, simmare och pluss. Med eller utan hjälpmedel...

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Hehehe, så lite är det ju inte Victory, det är flera miljoner!!!! Hur som helst; härligt att det fungerar äntligen! Grattis till miljonerna!

• mugglesfan

Kul att du är tillbaka "full time" Page! Ska alla jobba halvdag idag eller? Jag har iofs klämdag på tors så det känns som fredag idag men ngn halvdag blir det inte.

Oj, balkongen har vi inte kommit långt med, det är full fart inne än så länge. Jag är inte så jättemycket för att plantera men maken har äskat om att få ha ett miniväxthus med lite kryddor och jox till sin matlagning. Beviljades!

Jag har hittat ett skitsnyggt tyg från Svenskt Tenn som heter Vinterek tror jag som jag funderar på om man kan hänga upp i vardagsrummet istf en tavla/fondvägg. Lättare att byta tyg än fondvägg om man skulle tröttna...

• mugglesfan

Grattis Victory! Inte alls för intimt för den här tråden (även om det varit vääldigt städat på sistone )! Vi vet ju vad ni gått igenom och jag hoppas att det här gav resultat - vilken känsla det vore!!! Håller tummarna!

• _koko_

:D :D :D :D :D

Victory!!!! Åh, vad roligt!!! Jag blir så himla glad för er skull!! Rid(!) på den här vågen resten av månaden, bara njut av varandra, så kanske det släpper helt sen!

Många kramar från mig!

• _koko_

Page - underbart med trädgård (oavsett om det är kolonilott eller villa!), eller hur!
    Tycker det är skön terapi att rensa ogärs, och belöningen när man får skörda grönsaker och beundra blommor är fantastisk. :)

Det är nog vad jag ska göra i helgen - sätta om tomatplantor, plantera ut en del lökar som jag dragit upp inomhus, vattna...

• Lapinette

bra koko aktivera dig så hinner du inte tänka och vips är det söndag och dags att testa (eller när du har planerat att göra det).

Vickan - här kommer man tillbaka från lunch och läser med stora bokstäver ....! Jättestort grattis! Underbart att ni fick till det och hoppas detta gör att ni kan slappna av framöver och få till det fler gånger.

Brudsommar - tror inte din släkting har lust att basunera ut sitt sexliv till alla (även om jag gör det åt henne istället). Vi är ju rätt nära vänner och hon vet ju att även vi försöker så då var det nog ok att skriva en rad.

• Liten med Mindre

Victory - Härligt! :D Så otroligt glad för er skull. God fortsättning! Kanske hjälpte det bara att veta att ni hade en backup? :?

Trevlig helg ni som drar. Jag blir kvar en stund till. Ont i magen och rapig efter maten. Men inte så illamående i alla fall.

• Page

Muggles, bra idé med tyget! Snyggast blir det om du klär in en skiva med tyget, men det hade du kanske redan tänkt på.

Koko, ja det är riktigt trevligt med odling! Det är mitt första försök, annars så har jag bara haft blommor på balkongen. Är rädd att jag tog i lite för mycket för en förstagångare, köpte bla 4 olika tomatplantor! Hehehe, jag har svårt för att vara lagom (när det gäller det mesta).

• Page

Känner mig som en "värdig" medlem igen. Det är därför jag sular iväg så många inlägg. Sorry om jag tar i för mycket!

Liten, min mamma käkar någon naturmedicin för att lösa upp fisbubblorna i magen. Ska fråga henne vad det är. Om det är en fismagont du har kan man prova att äta hela frön av....shit, vad heter det? Kavre heter det på norska...en brödkrydda...

• mugglesfan

Page: jag antingen blir det en skiva el så blir det en fullängd som hänger på en stång (såg det i en inredningstidning och det var också snyggt). Kanske får spänna upp det även nertill så att det inte krullar sig.

Svar på tråden När märker man av det?