Ja, nu idag har jag varit hos min konsulent och köpt 4 paket, 3 pkt vanilj och 1 pkt mintchoklad. Det kändes bra att bara befinna mig där och vilken rusning det var, jag tror att det är fler en jag som vill piffa till sig inför sommaren! :)
Har varit en tuff dag och jag längtar tills jag kommer till ketonfas, eller i alla fall när man har kört rent i en vecka, då brukar det ju släppa något, det värsta suget...
Helena: Vad roligt att det går bra för dig och nu SKA jag också klara av detta!!! I am comming after you :)
Buslinna: Tack för tipset! Den boken kanske är något som jag borde fördjupa mig i, det handlar nog mkt om att bryta tankemönster, känsla-tanke-handling -kedjan...
Självklart har jag planerat in en kortare kolhydratsupptrappnng inför loppet och den längtar jag till just nu kan jag säga he he ;) det är verkligen roligt att springa när man känner sig "lätt" (lättare kanske) och fulladdad av energi.
Jag har ett par shorts som jag skulle vilja komma i till loppet, det skulle vara härligt om jag kunde springa i dom! Jag hade dom när jag sprang loppet för ca 5 år sedan och då kände jag mig lätt och stark vill jag minnas... men nu är det "bara att ta sig igenom kvällen"...
Gud vad härligt att ha badsemester att se fram emot, jag förstår att det sporrar!
Ja nu kör vi alla cambridge:are! Mot sommaren, sommarformen och allt det andra!