Det är ganska otroligt ... Jag har gått på blandad kur hela veckan. Efter trerätters släktmiddag på söndag och födelsedagsfirande för sambon på tisdag, och med planerad restaurangmiddag på lördag och stort påskfirande på söndag, kändes det som att det bara var dumt att sätta kroppen i ketos för så kort tid. Trodde därför att jag skulle ha gått upp rätt mycket när jag ställde mig på vågen i morse, men jag har bara gått upp 1,1 kilo sedan min bottennotering - i ketos!
Förstår inte, men vilken bonus!! :D
Otroligt nog har jag nästan saknat smaken av shakearna när jag har ätit mat. Förstår inte riktigt det heller, men det är ju suveränt att det är så. :)
Från och med måndag är det ren kur som gäller igen, för att klämma de där återstående fem veckorna innan vi ska åka utomlands. Som det känns nu kommer jag nog att fortsätta efter utlandssemestern också - vill få det här gjort. :)
vegetarian,
Hur gör du nu? Kör du rent eller blandar du som jag? Har du kvar att ta av eller är du klar inom kort? :) Måste vara så härligt!! Längtar själv efter att få shoppa loss efter nya kläder! Jag ska till London i augusti och då jädrar ska jag shoppa som jag aldrig har shoppat förut!! :D Dessutom ska jag ha en grymt läcker klänning på bröllopet vi ska gå på. :D