Weee, nu är jag på gång igen! Nytt rekord i dag och jag har nu officiellt spräckt tiokilosgränsen - jag har gått ner 10,6 kilo! :D
Jag har nu 6,7 kilo tills att jag är nere på ett nytt tiotal på vågen. Det är kanske inte heeeeelt omöjligt att klara 6,7 kilo på fyra veckor (eller 6,8 för att komma under tiotalet då)! :) Det vore ju en väldigt, väldigt härlig känsla.
Den här börja om-veckan är ett nytt rekord för mig. I morgon bitti är sista vägningen för den här veckan och jag har redan klämt 5,9 kilo. Nu har jag ju precis haft mens, så det är en stor del av det, men någon gång ska ju även mensen få ge trevliga effekter, tycker jag! :D
Var ute på en störtskön promenad i solen nyss, det är så härligt att känna sommarvärme igen! :) Längtar efter att kunna känna mig bekväm i lite mindre kläder i sommar. hihi
Hur går det för alla andra?
Mabrotnosh,
Jag känner faktiskt igen det där med att inte tro på vad vågen säger. Jag vägde om mig sju gånger i morse och tänkte "VA?! Nääää, det kan inte vara SANT!" varenda gång. :D Och nu vågar jag knappt tro att det ska stå sig till i morgon. hihi