Nu är jag tillbaka på tåget igen. Skönt! Har en tuff vecka framför mig med mycket som måste bli klart på kort tid. Men det värsta som kan hända är ju att jag får gå över till kombinerat när det behövs.
lotta49,
Tänker du gå på ren eller kombinerad kur? Om du ska gå på ren, kom ihåg att du inte ska äta slimbridge då.
Det är nog inga som helst problem att gå ner tio kilo på mindre än tre månader om du går på ren kur! Räkna med 1,3 kilo och uppåt per vecka.
Främsta rådet är att se till att dricka tre liter vatten om dagen, och att sprida ut det under hela dagen.
Lyssna på kroppen och vila mycket i början om du behöver det. Man kan må lite dåligt första veckan, men det går över!
Marlean,
Det är av förklarliga skäl lite svårt att förklara hur jag skakar här! Lite upp-ner, sidledes, cirkelrörelser, byta riktning innan vätskan hunnit slå in i kanten osv. Prova olika varianter tills att pulvret löser upp sig - det funkar för mig och min sambo så det är ju inte omöjligt. :) Det är ju dock inte så bra om du skakar i tio minuter - det ska ju drickas inom tio minuter. ;)