Buslinna:
Ang motion tänkte jag likadant, för mina första dagar med ren kur var jag iaf så trött så jag tänkte att jag väntar till energin kommer tillbaka. sen dess har jag kört två pass pilates å idag har jag gått en timme.
MEN igår åt jag sallad med LITE tacofärs för jag fick för mig att jag skulle gå över till kombinerad kur. + jordgubbar efteråt. men magen sa ifrån på en gång så åt inte mkt, å ångrade mig efteråt... så ja ska köra rent nu till midsommar ändå. pga gårdagens sk måltid har jag varit JÄTTE hård i magen idag, kände mig typ förstoppad. men har släppt lite nu då jag drack extra mkt vatten (ljummet) men det var lite läskigt, snacka om att kroppen säger ifrån på en gång. tänkte hur ska det då gå på midsommar? hmm...
annars har jag haft en bra dag idag, hungern har varit under kontroll å känns bra att köra hårt nu fram till midsommar. ska fortsätta efteråt oxå tills jag känner mig nöjd, dock går jag nog över till kombinerad kur snart.
pratade med min konsulent igår, tycke han är sådär, han är lite luddig sina svar. han verkar inte tycka ketos är så jäteviktigt, även om jag äter lite går jag ned ändå... fick recept på en kålsallad jag kunde äta lite utav TROTS ren kur, sen kan ja äta lite räkor oxå så länge det är proteiner å inga mängder.... blev lite fundersam om jag missförstod han eller nåt. å han trodde ja kunde fixa 10kg på 3-4 veckor...??? skönt att ha ngn att ringa, men känns inte som att han har hel koll ibland. har du ngn konsulent du ringer?
åh, snart är det midsommar å då får vi äta!!!! mmmmmm *drömmer mig bort*
bara att kämpa på nu de här dagarna, men det kommer gå fort!!