Novisen,
Rabarbersaften ska användas till drinkar och det blir säkert en och annan nubbe, vin etc också under midsommar. :) Öl dricker jag inte, så just det är inga problem för mig, men lightöl vore väl smart? :)
Min familj äter inte kött, men det blir gravad lax, sill, skagen, Västerbottenost, bullar, tårta och en del lokal mat. Mycket möjligt att vi köper köttbullar så att de får smaka på det dock! Besöket kommer från Australien, så svensk midsommar blir exotiskt så det förslår. Härligt, tycker jag, då får man ju en anledning att fira ordentligt och traditionsenligt med knätofs och allt! Inte för att jag kanske behöver en anledning, men resten i min familj kan behöva lite övertalning. :)
Jag har aldrig fått några problem med magen när jag har gått över till mat, så jag kommer inte att trappa upp. Jag vill pulvra så länge som möjligt. Nu kommer iofs besöket redan på onsdag, så det kan hända att det blir något före också ... :)
Jag är bara så frustrerad av att inte ha tillgång till en våg! Har ju ingen aning om vad som händer.