Hej hej!
Nu är jag här igen för nu känns det att våren är på väg och då kommer till lika paniken!
Det här är vad som har hänt:
* Jag har slarvat
* Jag har slarvat
* Jag har slarvat
* Jag har sett mig själv i bikini på kort tagna på Mauritius förra veckan.
Men inte f-n deppar jag för det. På något underligt sätt så känner jag mig väldigt fin i kroppen och dessutom är jag solbränd. Fast den börjar väl i och för sig försvinna, eller snarare, den har försvunnit men jag har den färskt i minnet och det duger som allra bäst för mig.
Jag vet att jag har sagt det förr och jag säger det igen. Nu jä-lar är det hårdkörning!!!!
Jag har verkligen inte lust att de ut som ett fläskberg i sommar så nu har jag face:at sanningen. Så här lyder sanningen... Uhhh, fy vad jag inte vill men så här är det. HÅLL I ER!
Igår den 10 april
Längd: 165
Vikt: 76,2
Nu måste jag dock komma till mitt lilla försvar! Jag har varit på en resort på Mauritius och ätit mig till döds i 1½ vecka. Sen så vägde jag mig efter en bastant middag igår kväll klockan 21.00 och det är väl ungefär det värsta man kan göra för självkänslan. Dessto roligare blir det dock nästa vecka när jag kommer vara synisk och väga mig på morgonen. Haha... Nä, men allvarligt! Innan jag åkte så vägde jag 74,3 med kläder. Att jag gått upp nått kilo på semestern ger jag faktiskt blanka tusan och jag tycker inte att det känns som att jag har gått upp någonting. Hur som helst.
Nu är det hårdkörning!!!!!
Peppa peppa!
Kram
Mimmi