• klurifax

Nya pulvertråden! :-)

Såg att camebridge-tråden stänger snart, tänkte starta en ny för alla pulverdrickare. Här kan vi peppa varndra och ge tips!

Vi vet att påsar, soppor och pulver inte är en långsiktig lösning, utan ser det som en bra start för att trigga i gång motivationen att lägga om kosten och få ett hälsosamt liv!

Men först och främst vill vi vara "fina" på våra bröllop!!

• Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)
  • KnY

Mastermind

^^ Diafragman är precis över midjan men ändå under "under bysten" Vad ska man säga.. ungefär 2,5 cm ovanför naveln :)

Ja visst känns det härligt ^^
    Konsulenten sa att jag gått ner två storlekar :D Mår så jävla bra idag ^^

hur går det för dig? :)

• discodivan

men min midja sitter ca 5 cm ovanför naveln

• KnY

Discodivan

haha ok ja då vet jag inte ^^ Det var typ där hon mätte på mig i alla fall.. det kanske är olika ^^
    Det ska i alla fall vara mellan midjan och under "under bysten"

• Mastermind

Haha, ska vi ha en midjediskussion igen? ;) Midjan sitter där man är som smalast, dvs ovanför naveln. MEN sålänge man mäter sig på samma ställe hela tiden så spelar det mindre roll, för det är ju förändringen som är det viktiga, inte vad man kallas stället. :)

Men KnY, diafragman är alltså där man är som smalast, dvs midjan? Och det du kallar midja är där din navel sitter? Bara så jag har koll på hur jag ska tolka dina mätningar. :)

• discodivan

jo grejjen e ju att "dagens unga" verkar tro att midjan sitter där jeansen slutar dvs mitt på magen - midjan e som sagt det smalaste stället på bålen

själv har jag gått ner 11 cm i midjan o 15 på magen -SÅÅÅÅ skönt

• KnY

Mastermind

Haha sheet vad svårt.. nu vet jag inte vad jag menar alls ^^

Men på mig är det väl typ som du sa... över revbenen. det är nog den bästa förklaringen ^^

• KnY

Discodivan

Gud vad duktig du är ^^
    Verkligen! Grattis!

• discodivan

allt mitt sitter på magen så nu börjar jag se någorlunda normal ut - förut såg jag höggravid ut hela tiden

• KnY

Discodivan

Sånt är så trist, vad skönt att det börjar jämna ut sig.. själv är jag rund hela jag.. mestadels över mage lår och stuss då... och över armarna. Massor att ta ifrån ^^

• discodivan

ja vi ska bli SÅÅÅÅÅÅ snygga nu till sommaren

Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)