• klurifax

Nya pulvertråden! :-)

Såg att camebridge-tråden stänger snart, tänkte starta en ny för alla pulverdrickare. Här kan vi peppa varndra och ge tips!

Vi vet att påsar, soppor och pulver inte är en långsiktig lösning, utan ser det som en bra start för att trigga i gång motivationen att lägga om kosten och få ett hälsosamt liv!

Men först och främst vill vi vara "fina" på våra bröllop!!

• Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)
  • Ismön

Tala om hur skönt det känns att tabletterna verkar börja funka så att du känner dig mer som dig själv...
    Han kanske börjar förstå nåt då?

• Ismön

När jag har sött så här nära så att det bara är att gå att ta så är sötsuget svårt men annars så är det mest mat jag är sugen på och det känns skönt!
    Vi får se när jag får mens och jag blir ett monster som måste ha choklad!
    Låt oss hoppas att det monstret håller sig i sin bur.

• Ismön

Hur går det för er nu i påsk?
    eller gått?
    Jag hoppas allt går bra för er för jag hejjar på er!
    Vad har ni gjort i påsk?
    Jag ska jobba natt så jag sitta på jobbet och uggla och sen sova hela helgen.
    Kanske gör något mer på måndag.
    På tisdag åker jag hem till väsby igen och bestämmer mig för om jag ska ta ytterligare en vecka på renkur eller om längtan efter mat blir för stor och börjar med vv istället.

• KnY

Ismön

skojar du? Det är verkligen godis överallt. Man får ju snurr i huvudet. Jag har mest låst in mig på mitt rum för att slippa se, men gjorde felsteget att åka hem till mormor och morfar igår....... MASSOR av godis. Och ÖVERALLT! Vart man än såg så var där ett påskägg.. och sen när jag kommer hem har mina föräldrar varit och handlat... du gissade rätt GODIS! MASSOR!! Och hällt det i en skål och ställt skålen på köksbordet.. som man ser överalltifrån i huset.. och dessutom är skålen blå och röd, så den syns extra noga. Jag håller antagligen på att förlora förståndet. Men jag har i alla fall inte smakat något. Så lite stolt över mig själv är jag allt ^^

Men fy fan för påsken!!

• alexaa

hej alla pulvrare

jag undrar.. e de ngn mening för mig att använda mig av ulver diet för att bara förlora typ 3-5 kg?? jag e inte överviktig men har några kg jag vll bli av med.. och jag lyckas ara itne..

• alexaa

hur många kgs övervikt har de flesta som kör med sånna här dieter?? finns det ngn som jag, som bara vill gå ner några kg.. hurdant resultat har ni fått??

• Ismön

alexaa>> Jag ser inte någon anledning till att du inte skulle kunna använda en pulverdiet för att gå ner de kilonen.

Om du ska köra Camebridgekuren så räcker det nog med kombineradkur istället för renkur eftersom det inte är så mycket du ska gå ner.

• Ismön

Dag 10 över för mig men eftersom jag jobbar natt så har jag hela natten framför mig. ;)

Jag tittade på godiset i morse och tänkte att det såg så gott ut. Det känns nästan som om det går lättare att säga nej till godiset nu.

• alexaa

Ismön: hur gör jag då för att få ett bra resultat?? ska ja byta ut ett mål om dagen eller fler?

Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)