• klurifax

Nya pulvertråden! :-)

Såg att camebridge-tråden stänger snart, tänkte starta en ny för alla pulverdrickare. Här kan vi peppa varndra och ge tips!

Vi vet att påsar, soppor och pulver inte är en långsiktig lösning, utan ser det som en bra start för att trigga i gång motivationen att lägga om kosten och få ett hälsosamt liv!

Men först och främst vill vi vara "fina" på våra bröllop!!

• Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)
  • Mastermind

Ismön - Förlöjliga nu inte din sambo för att han är kär i dig. Hade inte du älskat honom precis som han är om han hade samma BMI som du?

• BrideElla

Bride--to--be

Jag hade tänkt börja nästa vecka och mitt mål är minst 10 kilo men går jag ner 7 så är jag nöjd. jag försöker ju gå ut å gå varje kväll för det har min kropp inte varit så bortskämd med på flera år.

• Ismön

Jag har inte förlöjligat min sambo!!
    Skulle jag håna honom så gör jag det så han hör för det blir mycket roligare så.

Min pöjk är också överviktig. Han är kortare än mig och mindre byggd så att han väger 20kg mindre än mig säger inte så mycket. han är typ 20 kanske 25 kg överviktig medans jag är ca 25 kg överviktig.

• KnY

Ismön

ok det var som fan ^^ Ja bowlinghallen är ju inte helt fel, även om jag suger brutalt på bowling hah :D

• Ismön

KnY>> jag med men pöjken klarar sig rätt bra och då har han bara 9 fingrar och en stump.

• KnY

Ismön

Det finns bara en förklaring... han fuuuskar ;) hehe nej då. Det är fan starkt jobbat :)

• Tanja.M

mastermind

Hur går det för dig?
    Jag följde din viktminskning under en lång tid och har undrat hur det har gått för dig sedan du slutade med pulver.
    Jag tycker att du är jätte duktig.

• discodivan

åh vad gooooood bananen var - imorgon blir det provsmak av jordgubb o capuccino oxå

• tezzibezzi

Ledsen att jag bara försvunnit... känner att allt inte riktigt blev som jag trott.. Mycke att tänka på och prata om m.m. Jag får inte i mig en gnutta mat överhuvudtaget o har t.o.m. svårt att få i mig CK. Har blivit nåt glas nyponsoppa. Har inte ätit på flera dagar :S
    men men får ta det goda med det onda då..jag klarar ju iallafall av att gå ner i vikt..
    Kram på er

Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)