• klurifax

Nya pulvertråden! :-)

Såg att camebridge-tråden stänger snart, tänkte starta en ny för alla pulverdrickare. Här kan vi peppa varndra och ge tips!

Vi vet att påsar, soppor och pulver inte är en långsiktig lösning, utan ser det som en bra start för att trigga i gång motivationen att lägga om kosten och få ett hälsosamt liv!

Men först och främst vill vi vara "fina" på våra bröllop!!

• Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)
  • discodivan

jag har slarvat massor sedan starten 12 mars men nu går jag äntligen på ren kur igen - och på denna månad har jag gått ner 5.7kg , totalt -7.1kg i år - 12kvar

• discodivan

tack
    ja men det har varit skitjobbigt sen jag avvek från kuren på dag 9 , så det har tagit sig tid att kämpa tillbaka o vågen gjorde ju sitt stora hopp de första 9 dagarna

men nu är det inte så jäkla mycket kvar så jag hoppas att jag orkar fortsätta de här 12 kg

• KnY

Ja det gör du nog, det är bara att bita ihop ^^ Själv har jag gått ner 5,8 kg på mina första 14 dagar nu. och jag har ungefär 7 kg kvar till mitt första mål som är under 90 kg. Men jag har sju veckor kvar på kuren så hoppas jag bli fin till studenten :) Men jag håller med dig, det är tufft ibland.

• discodivan

ja nu när jag gjort mitt snedsteg så ska det nog gå lättare att hålla sig kvar på ren kur
    lycka till - duktig du e

• KnY

Ja precis.. jag har ju gjort ett snedsteg jag med.. om än ett litet. Jag är i alla fall inte sugen på godis längre..urk.

Vi kämpar på :)
    nu ska jag åka och väga och mäta mig sen ska jag ta ett riktigt hårt träningspass :D
    Ha en underbar dag :)

• Noomi

Hej tjejer! Goda nyheter. Jag tog ju en paus eftersom min kropp började protestera, gick t om upp lite så jag tänkte äta en vecka och sen gå på CK igen. Jag kör en egen upptrappning (för att snåla på påsarna :D ) och äter en nutrilett bar till frukost, quorn till lunch och tofu till middag (mestadels protein alltså). Och jag går ner! Så man behöver alltså inte gå upp när man börjar äta, känns hur bra som helst. Ska lägga till lite grönsaker och quinoa (proteinrikt) idag och så kör jag så fram tills lördag.
    Hoppas det går bra för alla!

• KnY

Wohoo jag hade gått ner mycket mer än jag trodde att jag skulle ha gjort :) I cm alltså :D

Känns mycket bättre nu :D

Noomi
    Grattis till dig. Vad kul att du fortsätter gå ner =)

• discodivan

KnY

berätta berätta

Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)