• klurifax

Nya pulvertråden! :-)

Såg att camebridge-tråden stänger snart, tänkte starta en ny för alla pulverdrickare. Här kan vi peppa varndra och ge tips!

Vi vet att påsar, soppor och pulver inte är en långsiktig lösning, utan ser det som en bra start för att trigga i gång motivationen att lägga om kosten och få ett hälsosamt liv!

Men först och främst vill vi vara "fina" på våra bröllop!!

• Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)
  • KnY

September22

Jag tränar i alla fall kondition och styrka minst tre gånger i veckan och det fungerar hur bra som helst. kom bara ihåg att dricka massor med vatten :)

• Mastermind

KnY - Fast min startvikt var på ungefär 30 kg mer än din. :) Förra gången gick jag i snitt ner 1,8 kg i veckan (borträknat första veckan) och det ger ett snitt på ungefär 2,5 hg/dag, vilket är mindre än ditt 4 hg/dag, så du går ändå ner jättesnabbt. :)

• KnY

Mastermind

Ok då är jag med ^^

Men i alla fall kul att det går s¨snabbt nu då ^^

• Jill_Lyngøy brud

Hjälp, please.

Nu är det 4 månader kvar till mitt bröllop har precis fått veta att jag inte får träna de kommande månaderna pga att jag fått ryggproblem, diskbrock! Har redan gått ner ca 50 kg (vägde ca 130 kg för 3 år sedan pga av medeciner jag ätit osv...) Nu ligger jag på ca 80 & har PANIK. Vill så gärna för en gångs skull få känna mig fin på min bröllopsdag. Min m2b älskar mig för den jag är, men dessvärre inte jag Har ni någon kur att rekomendera, pulver,tabletter etc?? Vet at det inte är långsiktigt, men just nu äter jag efter bokens alla regler, lever sunt & står TOTALT still i vikten. Kommer inte komma i min brudklänning om jag inte kommer ner 5-10 kg.. Skulle bli SÅ tacksam för svar, erfarenheter el tips Stor KRAM från Jill

• KnY

Hej allihopa!

Jag tänkte bara fråga om det är någon som vet om det är farligt att bara äta två mål cambridge om dagen? Det har liksom blivit för sent att äta middag de senaste dagarna så jag har hoppat över det.

• discodivan

KnY
    ja du får inte i dig alla ämnen kroppen behöver för att klara sig så då kommer du snart bli matt, musklerna bryts ned

• majsing

Hej på er alla CBarre vad ni är duktiga!! Jag har nu kört (ren)kur i 7 dagar! men jag är så sugen på någonting inte hungrig men sugen! så jag brukar ta någonting i munnen och tugga lite och sedan spotta ut!! var på apoteket i går och köpte stickor för att se om jag är i ketos, den visar att jag ligger på 4, en annan sak jag undrar över ,är att från första dagen till 5 dagen gick jag ner typ 1-0,5 kg om dan men nu har jag gott upp 0,5 beror det på att jag har tuggat på en liten bit tror ni? Jag dricker 3 -3,5 liter vatten om dan, Men det största problemet är magen jag har inte fått gå på toa på 5 dagar! vad ska jag ta mig till? Snälla ni som har hållit på ett tag ni vet nog hur jag ska göra ,,,
    Kämpa på tjejer snart är sommaren här!!

• Kat77

Jag startade igår med pulver, köpte en kur på ÖB för 69 kronor... Igår tog jag tre påsar och åt vanlig lunch, hade ändå gått ner 1,5 kg.. Helt otroligt!
    Nu e jag på ren kur och är knappt hungrig :)
    har 5 dar till på mig sen är det dags, haha, snacka om att vara ute i sista sekund!

• majsing

Hej Katt77 Hur mycket kostar det att köpa dom på ÖB då? låter billigt med 69 kronor för 5 dagar!! men kanoonn om det är så!! vilket Öb är de?

Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)