Hej, tjejer!
F-n det gick så bra för mig ju! Hade ju nästan klarat dag 2 och började så smått inse att jag skulle klara de första värsta dagarna. Så på eftermiddagen ringde vår mäklare och meddelade att högsta budet på vår lägenhet var lagt och att det skulle skrivas kontrakt på kvällen. Efterso vi gjorde en vinst på 1,3 miljoner så var det oundvikligt att fira med champagne och god mat. Uppriktigt sagt, det är helt fantastiskt det som änt men jag hade trots det nog varit lite gladare just nu om jag hade valt att fira med pulver. Hur som helst så är det helt nya tag igen.
Nu är jag inne på tredje eller fjärde försöket på lite mer än 2 månader OCH OM JAG INTE KLARAR DET NU SÅ KOMMER JAG ALDRIG ATT KUNNA KLARA DET IGEN!!!!
Men vet ni en sak, jag tänker inte svika mig själv vid detta sista försök till ren kur. Nu är måttet rågat.
Var enda j-kla gång som det blit motigt så ska jag gå in här och skriva av mig samt påminna mig själv om hur besviken jag kommer bli om jag inte lyckas.
Alltså jag fattar faktiskt inte var all min karaktör ha tagit vägen??? Dock vet jag att den finns där och det kanske är därför som denna första dag faktiskt inte har varit så jobbig.
Jag mår hur bra som helst och ska snart gå och shaka dagens tredje och sista drink.
Sen ska jag lägga mig i soffan och läsa Stieg Larsson's andra bok i Millenium-serien, gå och lägga mig i tid, stiga upp till gymmet och vips så kommer morgondagen och dag 2 också vara förbi och jag är ytterliggare 1 steg närmre mitt mål.
Jag tror jag måste ändra lite taktik också. Eftersom ren kur aldrig någonsin varit så svårt som det är just nu så måste ska jag sätta upp ett mål.
Innan jag lägger av med detta så ska jag vara nere på 60 kg vilket är den vikt som jag trivs allra allra bäst med.
Nä nu får det vara nog! Och jag behöver allt ert stöd!
Kram
Mimmi