• klurifax

Nya pulvertråden! :-)

Såg att camebridge-tråden stänger snart, tänkte starta en ny för alla pulverdrickare. Här kan vi peppa varndra och ge tips!

Vi vet att påsar, soppor och pulver inte är en långsiktig lösning, utan ser det som en bra start för att trigga i gång motivationen att lägga om kosten och få ett hälsosamt liv!

Men först och främst vill vi vara "fina" på våra bröllop!!

• Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)
  • zica

hej fick mina grejer idag från cambridge men en sak fattar jag inte. Jag beställde drycker slimbridge är det en måltidsersättning eller bara dricka ??? Fattar inte =)

• majsing

Hej på er alla duktiga människor!!
    Jag har kört snart två veckor på ren kur men har bara tappat 1,8 KG vad gör jag för fel,, blir tokig alla andra går ner men inte jag!! Jag dricker 3-4 lite om dan och 3 påsar, plus att jag promenerar varannan dag ca 7 km,, kan det vara så att jag inte åt så mycket mer innan jag började! för jag åt väldigt lite då , men rörde inte på mig så mycket då? Snälla hjälp mig någon innan jag lägger av med det här, jag som har tyckt att jag har varit så duktig också blir det inge resultat!

• Lasalle

Zica
    Slimbridge dryck är ingen måltidsersättning utan dricka, tänk på att inte häva i dig allt för mkt och kanske inte alls om du märker att du får hungerkänslor.

• discodivan

majsing - du kanske går ner mer på kombinerad kur - ät 2 mellanmål oxå o testa vad som händer

är du redan väldigt smal?

• majsing

Hej discodivan!

Nä man kan inte säga att jag är smal jag har en över vikt på 24 kg! Men i går så åt jag tre rån med lite ost och smör och drack 4 liter vatten och hoppade över sista påsen, tittade på vågen i dag och vart glatt överaskad har tydligen gått ner lite. Tycker du att jag ska fortsätta med de? kan det bero på rånen tror du ? Var på väg att ge upp i går ;)

• zica

Lasalle:
    Tack för svaret, har kommit igång nu, det är tredje dagen men ska väga mig imorgon...tycker inte drinkarna är goda direkt men ska väl gå. Hur länge har du hållit på ? Adios! =)

• discodivan

majsing, tycker du ska köra på 3 påsar + 1 mål mat

• MimmiMus

F-n f-n f-n!!!!!!

Igår kväll åt jag. Har sån ångest! *snyft*

Nu är det nya tag igen!

Kram
    Mimmi

• MimmiMus

Jag är fortfarande dock i ketos så nu känns det mycket bättre igen.

Var så jäkla besviken på mig själv tidigare idag!

Kram
    Mimmi

• zica

hur lång tid tar det innan man är i ketos?? Ca en vecka eller? Annars hur går det tjejer? Kram

Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)