• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • Tossi

15septbrud, jag tycker inte att det är sent.
    Vill man så kan man som det heter :)

Just nu måste jag köpa ett måttband, ska beställa klänningen tänkte jag *spännande*

• lottentotten

Och jag har fått klartecken för vår transport från kyrkan till lokalen, blir tiohuggare
    Och så har jag satt m2b på att ringa cateringfirmor när han ändå är hemma från jobbet *S*

• DanSa

en annan hämtar klänningen imorrn!!!!!! Sjukt läskigt. Trodde att jag skulle behöva vänta 16 veckor på klänningen å ringde för att beställa....döm om min förvåning när hon sa att nej den behöver vi inte beställa den har vi inne!!!!!
    Det här låter helt larvigt men jag fick verkligen ångest.
    Tänk så hittar man en finare klänning. Jag menar det är ju en bit kvar...eller?

Hur är det med er andra? Har ni bestämt er vilken klänning ni vill ha?

• Tossi

Jag har bestämt vilken jag ska ha, men jag känner mig lite stressad över att inte ha beställt den än.

• 15septbrud

jag har beställt.. tog verkligen första bästa när man hittar en som man gillar behöver man inte leta mera. mitt råd till dig är att sluta leta du har den perfekta klänningen redan..!

• brud i Amerika

Har ocksa hamtat min klanning. Gjorde det forra helgen. Otroligt nervost men valdigt spannande. Det blir ju lite mera verkligt nu.

• tato

Hej!
    Va glad jag blev närjag hitta denna tråd.
    Jag ska också gifta mig i sept.
    Den 1:a.

Har tänkt beställa min klänning i slutet på maj hos kanacca, tror ni det är försent?
    Ska gifta mig vid Stallmästargården, ute på deras brygga.

• mazarinen

Jag hittade min kläning på REA i första affären jag var inne i och det var två dagar efter vi bestämmt att vi skulle gifta oss. Men ev får jag sy in den lite (som det ser ut nu )

• Eriks tjej

Jag har beställt min kläning. Provade inte många, kändes inte som jag behövde det efter att ha hittat min! Har sett en hel del klänningar efteråt i tidningar, men ingen är lika fin (i mina ögon alltså). Nu längtar jag bara efter att få hämta den.

• Slarvmaja

jag hittade ingen och gick därför till sömmerska. ska dit den 15 maj och prova den för första gången, nervöst!
    gifter mig 1 sept by the way

Svar på tråden September 2007 Nr 3