• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • September mys

hittade ett på syster lycklig som jag trodde var krit vitt, när det kom hem var det lite silvrigt mycket snyggare än vad jag hoppats på... men nu finns den inte kvar på deras hemsida

• matildas

har faktiskt sett något jättefint paraply på en beställsida, men jag kommer inte alls ihåg vad den hette :(

• fluff83

lottentotten

Låter jättesnyggt med grovstickad sjal av ngt slag, jag kniper den iden om det går bra =)

• Gbg sept

Ansluter mig oxå till er septemberbrudar.
    Har hittills bokat kyrka, festlokal och präst.

Har beställt en klänning med bara axlar. Min fråga är nu, hur gör man med sommarens solbränna? Det kommer att bli vita märken efter bikini, linnen mm.

• 22 september 2007

ååååååååååååååå, va fint!!!

• September mys

solbrännan ja den frågan är trixig, får väl gå i tub top hela sommaren

• Eriks tjej

Vilket fint paraply!

Har också funderat på det där med solbrännan, får väl försöka variera klädseln så det inte blir så markerade kanter.

Jag har en vit, stickad sjal som jag köpt på Malta. Den är ganska glest stickad och lite "lurvig". Ska nog ha den tror jag. Kan ju fr.f.a. vara skönt att ha något fram på kvällskvisten.

Är jag hemskt snål om jag har ett par gamla skor? Dom är ljust beige och inte använda så många gånger. Skorna syns ju ändå knappt under klänningen...

• lottentotten

fluff83: Bara att sno på
    Eriks tjej! Låter som något som jag skulle kunna tänka mig. Köpte mig en grå bred halsduk och en vit stickad tröja när jag var på Malta. Fanns massa fina stickad plagg där, kanske ska ta en sväng i sommar *S*
    Och förresten, visst kan du ha ett par gamla skor! Som du skrev,de syns ju knappt ändå.

• lottentotten

När det gäller solbrännan så känns den som ett av större problemen *s* Cyklar hela sommaren så jag brukar aldrig ha en särskild snygg bränna, snarast en riktig bonnbränna på både ben och armar! Vet inte riktigt hur jag ska lösa det hela, tyvärr är det ju förbjudet att tävla i linne *tricky*

Svar på tråden September 2007 Nr 3