• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • Septemeberbrud

Tossi..Jag hade tänkt ljus ljus lila eller ljus ljus rosa..tro de bli den lika..blommorna ska vara hjärtan på tråd..men sen runt omkring..något förlag?har svårt att hitta en duk som ska ligga i mitten av bordet..vet du vad det kan finnas?

• Tossi

Så du vill ha en bård på mitten av borden?
    Om man har en vitt "underduk" kan du bryta av med en rosa alt lila bård (kolla om det inte finns billiga lakarn ngnstans (köpte ljus ljus rosa lakarn på åhlens förra året på rea))
    Servetter vita, tror inte det finns ljus ljus lila, men man kan ju alltid kolla.

Ljus, finns ju mängder av olika... jag skulle välja ngt större blockljus och ha ett ljusfat under. Alt. höga smala ljus i ljushållare.

Beroende på hur stor budget ni har skulle jag satsa på lite större, men låga blomsterarrangemang för att fylla.

Bara lite tips...

• Septemeberbrud

Tack=) menar du att jag inte ska ha hjärtan på tråd på bordet? jag bry mig inte om hur mycket det kostar, men vill inte ha för mycket på bordet bara..något annat blomförslag? ska kolla lakanen på åhlens..tänkte ha lakan från ikea under..
    bra försla me stora blockljus...tack igen!

• Tossi

Jag tycker inte det ska vara förfjuttigt, men det är ju min smak.
    Tycker att det kan vara lite mer blommor, kan ju alltid ha hjärtan på tråd också slingrande emellan blomstergrupperna.

(Som sagt bara en tanke)

Annars funkar ju ngt enklare också, typ ljushållare som man fyller med vatten och har värmeljus ovanför och en blomma i vattnet. Hjärtan på tråd slingrande på bården.

• Septemeberbrud

Ja det låter som en bra idé tycker jag...ska kolla lite vad jag kan hitta..inte så lätt när man bor i en liten håla..tycker det är kanon med denna hemsida där man kan få idéer och tips..tack=)

• strultan

bararö kyrka västerås 29:e

• Tossi

Septemeberbrud, ingen orsak, roligt att kunna hjälpa till lite genom bara att tycka till :)

• zukigirl

Oj! Hade inte sett denna tråden innan! Kan jag få lägga in mig på listan oxå? Gifter oss den 29:e i Bygdegården i Spekeröd (utanför Stenungsund)

• TigerLinn

zukigirl

klart du får

• Billa

strultan, vi gifter oss oxå där! Fast 15/9 ! Kul! Ska ni ha festen i byggdegården?!

Svar på tråden September 2007 Nr 3