• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • MrsMe

Sitter och printar ut inlagan till inbjudan samtidigt som jag fixar sista toutchen på omslaget.
    Fast de är långt ifrån klara ändå
    Kuverten har inte anlänt än och sen ska alla adresser skrivas...
    (undra om jag ska texta för hand eller försöka skriva ut dem i skrivaren. Det SKA ju gå men jag har aldrig lyckats )
  • Tess070908

Ohh.. igår kom våra kort. Nu ikväll har vi skrivit korten och kuverten, i morgon skall dem postas. Sååå nervöst!!

• lottentotten

Har precis blivit klar med alla inbjudningar och stoppat ner dem i sina kuvert så nu är det bara att posta dem imorgon
    Skulle gjort dem på ett enklare sätt om jag vetat hur jobbigt det var *S*

Vi har också bokat frack till m2b, köpt halsband till mig, pratat med ett bageri, fixat en ny underkjol,provat klänning med den och konstaterat att det är lite som behövs sys, pratat med kompis som kan sy och...

• September mys

spännande att få iväg inbjudningarna, vem har ni satt att era gäster ska svara till??

• Timjansdoft

TigerLinn: jo o ändå känns det som om mycket är kvar...
    Hur går det med din egen planering?

• lottentotten

September mys: Vi har satt att de ska svara till våra föräldrar. Dem är hemma på kvällar och helger men det är nästan aldrig vi så det var lättast så.

• Eriks tjej

September mys
    Vi skrev att de kunde svara både till oss och våra föräldrar. Så får alla välja själva!

• Zynx

Uppdatering av vad vi har kvar:

Det som är kvar att fixa:

Transport (70% kvar)
    Musik till vigsel och kvällen. (20% kvar)
    Blommor. (80% kvar)
    Bestämma meny. (30% kvar)
    Kläder till mig. (10% kvar)
    Kläder till brud (10% kvar)
    Ringar. (10% kvar)
    Danskurs (80% kvar)

Det är de stora sakerna... sedan så är det ju hur mycket småsaker som man vill :-P Allt ifrån hur placeringskorten skall se ut till samtal med prästen.

Känns så skönt att alla stora saker i princip är helt klara och det nästan 4mån innan bröllopet.

• September mys

vi ska själva ta emot osa svaren, får se hur det går..

• 15septbrud

vi ska oxå ta emot svaren.. men vi bjuder ca 25st så det går nog bra. har lämnat email adress oxå..

Svar på tråden September 2007 Nr 3