• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • Zynx

Tossi: ok, vi tänkte ha vigseln utomhus om det är bra väder och inomhus om det regnar..

• lottentotten

15septbrud: Jag tror det skulle kunna passa till din klänning.
    Jag tror eg inte det passar så bra till min klänning men jag känner att en sjal skulle jag kunna använda efteråt, det gör jag inte med en bolero el liknande.

• annaomartin

Jag jobbar ute hela sommaren och brukar också få en mysko solbränna... Hittade bra tubtoppar på MQ det får nog bli att ha dom på sig jämt..

• Tossi

Eriks tjej Klart att du kan använda dina gamla skor! Inte behöver man köpa nya skor bara för att man måste. :)

• Tossi

Det är med solbrännan tänkte jag lösa med olika toppar... men nu när ni säger det får man nog ändå använda tubtopp en hel del.

• 15septbrud

oj solbrännan hade ja inte tänkt på... hmmm hur länge sitter ränder i? jag gillar inte tubtoppar sädär annars.. (sitter inte uppe så bra)

• September mys

nä jag gillar inte heller tub toppar

• DanSa

huuuualiaaaa, nu är inbjudningarna på väg....
    Jag och min blivande la dem på lådan igår kväll och klänningen hänger hos Mamm & Papp, så nu är det väl bara att vänta...
    Jag vill gifta mig NUUUUU!
    Ha en riktigt bra dag nu allihopa!!!!
    Kraaaam en lycklig blivande fru...

• Bröllopstokiig

Satt och knåpade med inbjudningskorten igår, hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle vara så många olika pappersbitar, delar, tidspyssel Men det är avkopplande och kul.

Svar på tråden September 2007 Nr 3