• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • Blivande fru Eriksson

Vi skickade ut inbjudningskorten igår så våra släktingar och vänner kommer väl att få dem idag eller i morgon... Spännande... Det är inte alla som vet om det...

• fluff83

matildas

jag slog till direkt nrä jag hitta en klänning jag tyckte om, mest för att tiden går väldigt snabbt! 3 månaders beställningstid i vissa affärer plus att sömmerskorna vill ha i alla fall en månad för att göra eventuella upplägg, insyningar och sånt... heter det så =)???
    i alla fall jag hade köpt den har ännu inte ändrat mig i alla fall =)

• fluff83

blivande Fru Eriksson

vi skicka också våra igår, är skitnervös =)=)=)Ska bli så roligt att höra allas reaktioner =)=)

Skriv om ni hör av ngng =) Måste ju få höra =)

• matildas

hmm, klänningen finns ju kvar i affären iaf. så jag ska nog kolla och prova några andra så jag säkert VET om det är min drömklänning :)

• Louise14

Hej tjejer, känner att jag är lite dålig på att skriva , men är lite dålig på att läsa ikapp! Jo, jag undrar hur ni kommer att göra med musiken på festen? KOmmer ni hyra in en DJ eller skall ni ha egen musik eller liveband?

• lottentotten

Nu har jag beställt en underkjol på e-bay, blir lite nervös, hoppas det fungerar som det ska! Kom fram till att jag skulle ha en underkjol som höll ut släpet, så det blir till att sälja den jag redan har eftersom det var en helt "vanlig".

• Tossi

Louise14, jag skulle valt liveband, tycker det är betydligt roligare än Dj

• Eriks tjej

Vi ska försöka hitta ett gäng som spelar under valsen, men sen blir det gamla hederliga stereon med egenhändigt brända CD-skivor.

Våra anmälningar har börjat droppa in och jag har nog aldrig tidigare hört så många glada tillrop och lyckohälsningar. Kul!

• Billa

Vi kommer ha ett liveband. Det är en oktett från orkestern som blivande å jag är med i! Dom spelar gammal hederlig dansmusik (notera, INTE dansband utan dansmusiken som fanns innan dess) Så det blir lite jazz, lite blues å lite visor!! Senare mot 11-12 snåret så blir det dator!

• 15septbrud

hej jag har en fråga till er september brudar. vad räknar ni med att ha som ytterplagg? bolero, sjal?

min klänning är axelbandslös och följer med en sjal. tänk om det regnar och är svinkallt (mkt möjligt). kan ni tipsa om något?

Svar på tråden September 2007 Nr 3