• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • September mys

en tjej här från BT ska baka den så jag vet inte vad det blir, men det låter gott det hon sa. vi har ju några månader på oss att bestämma nån mousse och färska bär och lite annat

• MrsMe

TigerLinn: Ursäkta min något kortfattade fråga, precis som Tossi skriver undrade jag om du har någon bild på tiaran att fresta oss med?

• matildas

hoppas det är okej att jag hoppar in i tråden här! är nämligen också septemberbrud, 29/9 mer exakt :)
    längtar enormt mycket!
    har dock inte planerat så mycket, har en känsla av att jag borde börja! jag som är värsta kontrollfreaket :)

när har ni tänkt skickas ut inbjudningarna?

• majsanna

matildas:
    vi har funderat på att skicka ut inbjudningarna 1 juli och ha Osa 6 augusti. Vi gifter oss 15/9.
    Är det för sen att skicka ut inbjudningarna 1 juli??

• FruÖlandstok

matildas
    vi skickar ut våra idag.. vi gifter oss den 1/9 men vi har många långväga gäster (som vi vet vill veta saker i tid) så därför.. jag fick spelet å ville vänta lite men hörde mig runt å många av dom inbjudna (som vet om bröllopet) tyckte det var bra att skicka ut dom nu..

• Eriks tjej

TigerLinn
    Underbar tiara!

matildas
    Våra inbjudningar är i stort sett klara. Skickar dom imorgon. Kul men lite nervöst! Är en hel del inbjudna som inte vet att vi ska gifta oss. Hoppas dom blir glada!

• Slarvmaja

vi skickar våra inbjudningar 12/5, osa 10/6, gifter oss 1/9

• Blivande fru Eriksson

Vi kommer att skicka våra inbjudningar nästa vecka och har satt OSA till den 1/8, gifter oss den 1/9.

Svar på tråden September 2007 Nr 3