• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • FruÖlandstok

Å.. våra inbjudningar vart på lådan igår i damp ner hemma hos oss idag. Hoppas fler får dom idag.. Vi har fått korten av en kär vän till oss så hon har postat dom åt oss också.. så idag fick jag se inbjudningarna i verkligheten för första gången.. såå fina :)Hoppas våra gäster blir överraskade nu också (dom flesta vet inte om det)

andreasochlisa.weddingannouncer.com/cphotos-506016/37822.html

• Eriks tjej

Ölandstok

Jättefin! Verkar roligt att få dom som present. Visst är det spännande att vänta på reaktioner från dom som fått inbjudningarna!

• FruÖlandstok

Eriks tjej

Mmm känns kanon att få dom i present.. vi försöker hålla ner kostnaderna så mkt som möjligt så kunde inte bli mer lägligt.. plus att jag förälskat mig i den stämpeln sedan tidigare.. är tyvärr inte så pysslig själv av mig för jag har inte tålamodet så det kunde knappt bli bättre :)

• MrsMe

Ölandstok, vad fina - gillade verkligen de höstliga färgerna och stämpeln.

Åh ska ta mig i kragen och färdigställa våra. Men det är så lite tid som ska räcka till så mkt. Känns som om huset förfaller och jag med det Men det kan jag ju inte göra, barnen måste ju få ha sin superMamma, å m2b sin sambo, blivande fru, älskarinna, livskamrat. Å på jobbet ska man prestera visa framfötterna

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH Kan man köpa ork och tid på burk???

• matildas

idag ska jag efter massa funderande börja pyssla på inbjudningskorten. har haft så många förslag i huvudet så jag höll på bli helt snurrig!
    har kommit på hur det ska bli nu iallafall, tror jag :)

• lottentotten

Nu hoppas jag tillbaka in i tråden, är hemma i Sverige och sitter numera framför en dator varje dag så nu kan jag surfa runt på BT helt obehindrat igen *S*

Ska ta tag i våra inbjudningar, har gjort hälften men nu är det lite paus, måste få tag i band att ha runt innan jag kan fortsätta...

• Louise14

Själv har jag material till precis 35 inbjudningar, vilket var rätt antal, tills folk skulle börja lägga sig i vilka som skall bjudas, och nu fattas det till 2 st....Gahhhhhhhhhh.

• 15septbrud

hejsan får man va me här vi gifter oss 15 september! bokade kyrkan för två veckor sen... har börjat tänka ut inbjudningskorten, ska väl pyssla med dom framöver. vi tänkte inte skicka iväg dom före sista juni. är det sent? osa 1 augusti. vi bjuder få, mest nära familj och några vänner.. ska ha en enkel tillställning..

• lottentotten

15septbrud:
    Vi har tänkt att skicka ut våra inbjudningskort i samma veva som er, tycker inte att det är sent.

• 15septbrud

nä va bra. vi vill hålla på det så länge de går. ingen vet förutom min mor pch syster och vi vill ha det så. orkar inte med en massa bröllopssnack hela tiden

Svar på tråden September 2007 Nr 3