• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • September mys

matildas, vi gifter oss också den 29 och vi ska skicka ut inbjudningarna i slutet på maj början på juni, osa i mitten på augusti.

• Tossi

TigerLinn tiaran är helt underbart fin!

• mazarinen

Vi skickade våra inbjudninagr förra veckan oc gifter oss den 8/9. Mest för att det spekuleras om ett annat bröllop i släkten och att det inte skall bli dubbelbokad dag

• September mys

fy va tråkigt om datumen skulle krocka, hoppas det inte gör det för dig mazarinen

• mazarinen

Tack september mys, men nu "han" vi ju först (usch vad elakt tänkt, men så är det ju) Hoppas dock att vi får gå på ett bröllop till i år .

• TigerLinn

jag vill kunna lägga ut mina bilder så jag kan visa allt men de går inte..

• Louise14

HEj, oj vad ni har varit flitiga och skrivit mycket under helgen. Själv har jag varit på landet och krattat och eldat. Vi kommer att skicka ut våra inbjudningar om någon vecka ( har 20 kvar att göra ) och sedan har vi OSA innan midsommar. Vi har redan flera som börjat fråga efter inbjudningar och undrat om de int ekommer snart, så jag behöver inte oroa mig över att vara ute i för god tid, som jag själv trodde.

Tack så mycket för alla era bebisgratulationer! Kul!

Lillawi: Också stockholmare.

• matildas

oj, jag som inte ens har börjat pyssla på mina inbjudningar!
    men de flesta vet att vi ska gifta oss och har "bokat" helgen redan, så det är nog inte så bråttom!

Eriks tjej: jättefina inbjudningskort, roligt och lite ovanligt med grönt :)

Svar på tråden September 2007 Nr 3