18 august i 2007?
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Någon här ????
Johoooo! Jag är sa glad; igar fick vi bekräftelse fran fotografen (hon är visserligen svindyr, men bilderna hon tar är fantastiska...)och idag sa kom bekräftelsen fran frisör/sminkösen. Dessutom sa fick jag idag de prover jag beställt pa pärlor och kristaller ifran USA, sa nu kan jag snart beställa mina smycken!!! Ville bara dela med mig av min glädje...hoppas allt gar lika bra för er!
Roligt för er att allt går enligt planerna och att ni fick den fotograf ni ville.
Skall du beställa smycken från usa e inte det jätte dyrt?
Finlands tjejen,
Jag bor i England, där det mesta är dyrt. Pundet star sig starkt mot den amerikanska dollarn, sa därför blir det billigare för mig att beställa smyckena fran USA. Dessutom sa har jag inte lyckats hitta nagot jag vill ha här. Kan tipsa om: www.amysbridalaccessories.com/
Vilka "internationella" brudar vi är, är det nogon här som gifter på samma ort som dom bor?
mig! jag bor i stockholm och ska gifta mig här!
ska vi börjar en lite lista med stan vi bor och vigsel plats...
tree solna bromma
Tree: Solna - Bromma
DaiaG: Tromsø (Norge) - Tanum
Här vill jag också va med !
BröllopA: Bromma- Lidköping
Sommarbröllop 07: Skälby Bromma