• tree

18 august i 2007?

Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!

en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • tree

Kul Lokatten!

jag också köpte underklädder på helgen... m2b ville titta men jag sa att han måste vänta till bröllopsdagen! hehe

• Lokatten

Mina underkläder är också hemliga.. Roligare så!

• tree

absolut! har du köpt en strumpaband också?!! jag tycker att min m2b border tar det av mig under bröllopsfest med hans tänder (teeth?) och kaster den till alla ogifta killar! jag ska kasta min bukett på samma sätt till tjejer...

• Lokatten

jag har inte köpt strumpeband.. får sehur jag gör med det eftersom jag köpt strumpebandshållare kanske det blir för mycket med strumpeband.

• tree

strumpebandshållare ... är det suspenders på engelska? jag har köpt det också! det ska vara fint!

• Finlands tjejen

hej på nytt
    Kom att tänka på en sak, jag sparar mycket på mitt hår. En av mina bästa vänner är frisör och hon har lovat att göra mitt , min brudtärnas och mina näbbars hår uppsätningar. Hemma hos oss på bröllopsdagen gratis, hon tar det som ett hedersuppdrag. Nån gång har man tur.
    Hade inte tänkt på att det går ganska mycket pengar till den delen också...
    Har beställt fotograf, skall ni ta bilder ute eller i studion? Vi skall ta ute, hoppas att det inte regnar...

• tree

vi ska tu ute också... om det regnar ska de blir inomhus i slottet eller kankse under en tält med regnen bakom oss... vi får se!

tur att du har sån som kan göra allas hår... hade tänkte att göra det mig själv... jag hade tränade och det gick bra... men då bestämt jag att klippa min hår till axellängd och nu det gå inte!

• Finlands tjejen

Jag har håret till midjan... sa redan för många år sedan att jag inte skulle klippa det före jag gifter mig... och så har det blivit.
    Vet inte kanske jag överaskar min m2b med att klippa mig efter bröllopet.

• tree

jag har haft mit håt längst ner till BH nivå... men, nu är det klippt! jag är inte säkert varför jag gjorde det... jag har tänkte på det på flera år men kunda inte göra det... men den här gången, tänkte jag... varför inte?! dumt kanske inför bröllopet! men jag ville inte att bröllopet skulle styra min hel liv... kanske det var varför... jag vet inte! jag trivs det väldigt mycket i alla fall...

• Finlands tjejen

Bra då har du gjort rätt
    Man kan ju alltid ha löshår om man vill ha riktigt långt under bröllops dagen

Svar på tråden 18 august i 2007?