• tree

18 august i 2007?

Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!

en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • tree

jag, det finns mycket tyll... men släppet är väldigt bredd så det behövs en stors underkjöl... när jag provade klänningen på hemma var ja så besviken för att klänningen inte såg ut samma som på affären... men det var bara för jag hade ingen underkjöl...

• Daia Gräddnos

OK! Da har du gjort et bra köp på ebay!

• Zandra

Oj! Har har det varit mycket aktivitet under dagen! Fortsatter listan:

BröllopA: Bromma- Lidköping
    DaiaG: Tromsø (Norge) - Tanum
    Sommarbröllop 07: Skälby- Bromma
    Tree: Solna - Bromma
    Zandra: Reading (UK) - Duesseldorf (Tyskland)

Sommarbröllop 07, ska ni gifta er i Bromma kyrka? Jag var dar pa dop i oktober och den ar fantastiskt vacker! Stockholms aldsta byggnad ocksa

Tree, lite nyfiken: vilken Maggie Sottero hade du tankt dig fran borjan? Jag ska ha den har Maggie klanningen: www.maggiesottero.com/dress.aspx&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=J994

Den kostar 780 pund -ca 10,800 SEK (enligt dagens kurs), vilket var ok eftersom min klanningsbudget lag pa 1000 pund. Jag har fatt intrycket att Maggie klanningarna ar dyrara i Sverige an har i England...konstigt..

• Sommarbröllop 07

Ja vi ska gifta oss i Bromma kyrka Tycker att den är jättefin just för att den är lite speciell. Den är ju dock lite mörk eftersom det inte finns så mycket fönster, men det är ju just och fint där framme där vi ska stå!

• tree

Sommarbröllop 07
    var ska du ha festen efteråt?

vi ska gifter oss i Ulfsunda slott och ha festen där också...

zandra
    det var tuscany... www.maggiesottero.com/dress.aspx&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=A575
    det var faktiskt samme pris i england när jag ringde runt i england också... det var en bra pris du fått! jag gillade en annan som heter antoinette... det vara 'bara' 13000 men det var ingen som hade det att prova i affären... synd..
    på slutet fick jag min drömklänningen för bara '8500' så jag är jätte njöd!

• Sommarbröllop 07

Vi kommer att ha festen på Riddersviks gård i Hässeby. Blir ju en liten bit att emellan.... Vi funderade på att gifta oss där också, min samo ville gärna gifta sig utomhus, men sen blev det kyrkan ändå.

Ulfsunda slott verkar fint!

• Finlands tjejen

hej någon här?

• tree

jag är här... for nästa 10 minuter!

• Zandra

Sommarbröllop 07,

Jag upplevde inte Bromma kyrka som mörk, fast da stod jag i och för sig ocksa där framme (det var min gudson som döptes). Vilken präst ska ni ha? Det var Lennart Norberg som höll i dopgudstjänsten; jag tyckte han var trevlig.

Svar på tråden 18 august i 2007?