• tree

18 august i 2007?

Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!

en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • chihiro

Ni kanske har pratat om det här redan, men när har ni tänkt skicka ut inbjudningarna ???? Och vilket blir osa datumet ???

• PennyJenny

Vi har bara en ring, båda två då vi skippar förlovningen. Vi tycker att det är onödigt att lägga ut pengar på förlovningsring 6 månader innan bröllopet eftersom det var först då vi bestämde oss och vi inte varit förlovade sedan tidigare. Så här har vi bara en ringa båda två.

• Finlands tjejen

Vi funderade på att skicka inbjudningarna i maj och kanka ha osa före midsommar. Vet inte riktigt måste ju bestämma gäst listan först och få inbjudnings korten lagade, skall göra dom själva, blir billigast så....

• tree

provade vigselring idag som vi ska köpa!...den är så fint!... jag länger för den!

vi har stickat ut inbjudnngar redan!... det var 1 vecka sen. 6 osa redan! nästan alla ska resa från längst bort, skåne, england usa och espanian... spännande!

• Finlands tjejen

så kul.

det e ju klart om man har mycke gäster som skall resa långt i från så måste man skicka dem tidigare.

De vi bjuder som kommer längst bort ifrån bor i Stockholm. Bor själv i Vasa Finland.

Provade ni ringar idag...söndag??? har dom upp butikerna i sverige på söndagar?

• tree

ja! många affärer är öppnat 11 till 17 på sondager...

• Finlands tjejen

Jag bor nog i en sån håla så det kan nog hända att de har upp i Finland också typ i Hesa, men inte här.
    här är de bara öppna på sommar söndagar och före jul.

vad valde du för ring då? blev det en vanlig enkel eller en med mycket bling,bling

• tree

lite bling bling..! det finns ingen bild på nätet men jag ska hittar en bild av en liknande ring... vit guld slätt med 7 0.04ct diamanter som är sätt ned i ringen... men inte som en aliansring som sinnt in en lite gap eller nåt...

• chihiro

En fortsättningsfråga då Har ni gjort era inbjudningar själva, beställt, designat själv och beställt..och är det någon som har bilder att visa ??

Svar på tråden 18 august i 2007?