• tree

18 august i 2007?

Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!

en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!

• Svar på tråden 18 august i 2007?
  • Sommarbröllop 07

Jag har inte fått någon information ännu om präst och sånt... Man kanske borde ringa och höra....

Men jag får väl hoppas på Lennart då ;)

• Finlands tjejen

hej någon här?

• Finlands tjejen

Dia gräddnos var inte du här nyss på chatten

• Daia Gräddnos

Hej!
    Jag är här lite nu och då!

• chihiro

Nämen ser man på, den här tråden har ju jag missat..tror jag. har den inte i mina favoriter iaf ;) Men vi ska gifta oss 18/8-07 Ulriksdals Wärdshus

• Daia Gräddnos

Nån som har funderat på vigselring enn?

Våra forlovningringar är handgjorda i gult guld, släta, enkla men "höga", jag har inte hittat nån ring som passar till. Funderar därför på att får gjort en ring som passar till (det behöver inte bli dyrare), vill ha platina (och då våra forlovningringar är så "tjocka" går det åt mycket platina = inte billigt...)

• Sussili

Idag har vi beställt vigselringen Det känns lite tidigt och även lite konstigt, men guldsmeden sa att det är bra att vara ute i god tid eftersom även de har semester samt att de flesta gifter sig just på sommaren vilket innebär en högre belastning för dem under vissa månader.

• Sommarbröllop 07

Ojoj, vi skickade våra inbjudningar igår! Känns jättekul. Kanske lite tidigt men det är många som måste fixa med övernattning mm så vi tycker det är bra att de har tid på sig!

Nu finns det ingen återvändo ;)

• tree

Sommarbröllop 07
    samm här! vi skickade på fredag morgon!!...

jag väntade för 3 address att komma med email och så skickade jag dem senaste 3 styken efteråt på eftermiddagen... men jag behövde en frimark till... gick till posten och upptäckt att europe frimarken hade gick upp i priset 1 kr till 11 kr! vi hade skickat alla inbjudningar med 10 kr frimarken! vi köpte dem på tisdag från postens hemsida... det stod inte nåt att sa priset hade andrat sig... tjejen i posten sa att dem alla ska förmödligen komma tillbaks till oss!... så nu, väntar vi bara! boo hoo... vi får se..

Svar på tråden 18 august i 2007?