18 august i 2007?
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Det verker att våra gammal tråd är stängt! så, här har vi en ny!
en tråd för oss som ska gifta oss på 18 Augusti 07... lite planneringstjata och stöd för varandra!
Sommarbröllop 07
jag har ingen aning om det är valigt... men min tärna frågade och tjej i affären sa jag... man måste frågar!!
Oj vilken klänning tree! Du kommer bli en princessa!
Jag tänker inte ha någon mer underkjol enn den som redan fins, jag tänker inte ha dom "ringarna" som fins i underkjolen hellre, har tagit ut dom och klänningen är stor nog utan, och formen är fin utan också. Jag tyckte ringarna syntes när jag lyfte upp klänningen och det vill jag inte.
Daia Gräddnos
tack! jag hoppas så...är det inte lättare att gå in klänningen.. minst med största ringen på botten?
Möjligt att det är lettare, men min klänning är inte svårt att hoppa i. Dessutom skal jag väl inte ta den av och på så många gonger - eller vad menade du?
i mean to walk in without standing on all the tyll.. i think the hoop made it easier to walk in...
Oh, I see... Well to me it was just the opposite, with the rings in I felt like I would stumble.
Oh, min härliga engelska, forlåt tree, du forstår nog :) :) :)
Daia Gräddnos
hehe! jag har precis beställt en underkjöl från ebay!... min första ebay köp!
cgi.ebay.co.uk/3-Hoop-BRIDAL-WEDDING-Petticoat-Crinoline-Gown-Slip-NEW_W0QQitemZ180088445635QQihZ008QQcategoryZ3260QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem
Daia Gräddnos
din engelska var helt perfekt! precis som jag skulle har sagt!
Bra, min svenska är väl sämre. Underkjolen verkade ihvertfall som den gav mycket form, men fins det altså ingen underkjol i den du redan har köpt?